🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28253.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ایسوس از سه مانیتور گیمینگ با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۵ میلی ثانیه

ایسوس از سه مانیتور گیمینگ و یک مانیتور الترا واید با قابلیت ها و ویژگی های متنوع رونمایی کرده که هریک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند. بزرگترین مدل در میان تازه واردهای ایسوس مانیتور ...

ایسوس از سه مانیتور گیمینگ و یک مانیتور الترا واید با قابلیت ها و ویژگی های متنوع رونمایی کرده که هریک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند.

بزرگترین مدل در میان تازه واردهای ایسوس مانیتور الترا واید ROG Swift PG349Q است که از نمایشگر ۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد. پنل دستگاه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فناوری G-sync انویدیا سازگاری داشته و انحنایی برابر با 1900R دارد. نرخ به‌روزرسانی تصویر در این مانیتور ۱۲۰ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هرتز و زاویه‌ی دید افقی و عمودی آن برابر با ۱۷۸ درجه است.

از دیگر ویژگی های مانیتور PG349Q باید به سطح روشنایی 330 cd/m²، زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه ای و کنتراست ۱۰۰۰:۱ اشاره کرد. این مانیتور با تکیه بر روش non-PWM روشنایی یکدست و بدون پرشی را به نمایش در می آورد.

در پشت دستگاه لوگوی معروف ROG با نورپردازی داخلی RGB به چشم می خورد. زیر پنل هم یک LED دیگر تعبیه شده است. مانیتور PG349Q سطح بسیار اندکی از نور مضر آبی را ساطع - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده و در این زمینه موفق به دریافت تاییدیه TUV Rheinland شده است. ایسوس هنوز به تاریخ عرضه یا قیمت این دستگاه اشاره نکرده اما بعید است بهای آن کمتر از هزار دلار باشد.

این کمپانی همچنین سه مانیتور گیمینگ سازگار با فناوری G-SYNC - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را نیز معرفی کرده که علی رغم سایز کوچکتر نرخ رفرش بالایی را به همراه دارند. این ۳ مانیتور شامل مدل های ۲۴ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اینچی VG248QG - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در کنار نسخه ۲۴.۵ اینچی VG258QR و ۲۷ اینچی VG278QR می شود که هر سه از  پنل NT، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رزولوشن Full HD، نرخ رفرش فوق العاده ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۵ تا یک میلی ثانیه بهره می برند. تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

فناوری ماتی حرکت فوق العاده اندک ایسوس (ELMB) در کنار نرخ رفرش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمان پاسخگویی قابل‌توجه، به نمایش روان تصاویر و گیم پلی کمک می کند. ایسوس در حال حاضر تنها شرکتی است که با همکاری انویدیا تست های دو مرحله ای دقیقی را برای اطمینان از سازگار بودن مانیتور با هزاران کارت گرافیک مختلف اجرا می کند.

هر سه مانیتور مذکور از قابلیت های گیم محور نظیر GamePlus برای ارتقاء و بهبود تصاویر درون بازی و فناوری GameVisual برای ارائه مدهای نمایش پیش فرض بهره می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برند.تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پورت های تعبیه شده در پنل پشتی مانیتورها شامل یک DisplayPort 1.2، دو HDMI v1.4، یک Dual Link DVI-D و جک هدفون است. مانیتورهای ۲۴.۵ اینچی VG258QR و ۲۷ اینچی VG278QR به ترتیب با قیمت های ۳۱۸ و  ۳۴۱ دلار عرضه شده اند و VG248QG  نیز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به زودی به آنها می پیوندد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone