🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28238.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گروه هکر ایرانی چطور شرکت آمریکایی سیتریکس را هک کرد؟

گروهی موسوم به ایریدیوم در دو حمله آذر و اسفند ماه خود شرکت سیتریکس را مورد حمله قرار داده و بیش از ۶ ترابایت از اطلاعات محرمانه این شرکت را به سرقت بردند. کارشناسان امنیت ...

گروهی موسوم به ایریدیوم در دو حمله آذر و اسفند ماه خود شرکت سیتریکس را مورد حمله قرار داده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - و بیش از ۶ ترابایت از اطلاعات محرمانه این شرکت را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - به سرقت بردند. کارشناسان امنیت اطلاعات معتقدند که این موضوع می‌تواند سیاسی باشد چرا که این گرو‌ه‌های به اصطلاح APT - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - معمولا توسط دولت‌ها حمایت می‌شوند. آنها همچنین امروز که چند وقتی از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - این حمله می‌گذرد جزییات بیشتری از نحوه این حمله را توضیح داده‌اند.

گفتنیست شرکت سیتریکس یک شرکت نرم‌افزار آمریکایی است، که در زمینه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - ارائه خدمات سرورها و شبکه‌های رایانه‌ای، سامانه‌های کنترل از راه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - دور رایانه و رایانش ابری، ارائه نرم‌افزارهای شناسایی یگانه، سرورهای کاربردی، ترمینال رایانه، نرم‌افزارهای مالکیتی، نرم‌افزارهای مجازی‌سازی و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - مجازی‌سازی شبکه فعالیت می‌کند.

«جواد دادگر» یکی از کارشناسان فنی و آگاه نسبت به این حمله است و در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - گفتگو با دیجیاتو روش Password Spraying را روش هکرهای ایریدیوم معرفی می‌کند و می‌گوید که دادن لقب ایریدیوم به این گروه از سوی کاشفین حمله رخ داده، نه اینکه خود گروه چنین اسمی روی خود بگذارند و این گروه‌ها حتی الامکان با هویت و اسامی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - مجهول کار خود را می‌کنند:

«در این روش معمولا پسوردهای شناخته شده و مهم را برای تعداد بسیاری اکانت استفاده میکنند.  این پسورد ها هرچی به نسبت هدف مشخص شده شخصی سازی شده تر باشه نتیجه بهتری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - در بر خواهد داشت. به طور مثال پسورهای زیاد استفاده شده‌ای چون ۱۲۳۴ و admin رو برای چند هزار تا اکانت تست میکنند و در یک مورد به جواب می‌رسند.»

او باور دارد که در طی حملاتی از گذشته یک سری اطلاعات از کارمندان شرکت سیتریکس مورد سرقت قرار گرفته و پسوردها شخصی سازی شده و پرکاربردی مانند اسامی حیوانات خانگی یا تاریخ تولدها و... استخراج شده و از آنها در روش Password Spraying استفاده شده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران

احتمال دیگری که دادگر می‌دهد اینست که هکرهای گروه ایریدیوم توانسته‌اند VPN های مربوط به شرکت را پیدا کرده باشند و  از طریق آنها به شبکه داخلی شرکت و Storageها وصل شوند:

«معمولا اطلاعات حتی داخل شرکت های اینچنینی نیز دارای طبقه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - بندی خاصی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - است. ممکن است VPN یک کارمند به اطلاعات خاصی دسترسی نداشته باشد و برای یک کارمند دیگر به اطلاعات محرمانه برسد. در هر صورت به طور قطع اطلاعات حیاتی مهمی به سرقت رفته است. آنطور که به نظر می‌آید هکرهای ایریدیوم به بیش از ۲۰۰ آژانس دولتی، شرکت‌های نفت و گاز و شرکت‌های فناوری از جمله شرکت سیتریکس سیستم آسیب‌ زده‌اند.»

دادگر تاکید دارد که گروه ایریدیوم یکی از سرورهای میزبان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - اطلاعات سیتریکس را مورد هدف قرار داده‌اند که شامل مکاتبات ایمیلی، فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه و دیگر سرویس‌های مورد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - استفاده برای مدیریت پروژه و تدارکات است.

دادگر احتمال سیاسی بودن این حملات را دور از ذهن نمی‌داند و با اشاره به گزارشات متعدد گروه‌های امنیت بین‌المللی می‌گوید که گروه ریسکوریتی نیز در بیانیه تحقیقی خود چنین آورده است: «این حملات، بخشی از یک کمپین جاسوسی پیچیده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - است و با توجه به اینکه یک دولت، مجموعه‌های نظامی و صنعتی، شرکت‌های انرژی، موسسات مالی و شرکت‌های بزرگ اقتصادی را هدف قرار داده، مشخصا می‌توان گفت که توسط یک دولت پشتیبانی می‌شود.»

گرچه سیتریکس تاکید کرده که نشانه‌ای دال بر سرقت اطلاعات مهم وجود ندارد اما کارشناسان بر این باورند که به احتمال زیاد اطلاعات گسترده‌ای از این سازمان لو رفته است. همچنین نگرانی اصلی این احتمال است که سیتریکس به عنوان پیمانکار بزرگ دولتی در زمینه طراحی شبکه و سرویس های ابری، داده های حساسی را در شرکت های دیگر نیز ذخیره کرده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رویان استان مازندران - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone