🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28243.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شکایت رسمی کاربران از خرابی زودهنگام یخچال های ال جی

آیا شما هم تصور می‌کنید که یخچال‌های جدید آنچنان دوامی ندارند و پس از مدت کوتاهی خراب می‌شوند؟ به نظر می‌رسد که اینگونه باشد چرا که جدیداً شکایتی علیه شرکت ال جی به ثبت رسیده ...

آیا شما هم تصور می‌کنید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - که یخچال‌های جدید آنچنان دوامی ندارند و پس از مدت کوتاهی خراب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - می‌شوند؟ به نظر می‌رسد که اینگونه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - باشد چرا که جدیداً شکایتی علیه شرکت ال جی به ثبت رسیده و به این مسئله اشاره دارد. بر اساس این شکایت، بسیاری از یخچال های ال جی تنها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - پس از چند سال دچار مشکل می‌شوند و از کار می‌افتند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

از این رو سه خریدار آمریکایی، کمپانی ال جی را به گمراه سازی مصرف کنندگان متهم کرده‌اند و مدعی شده‌اند یخچال‌های ال جی بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شود از کار می‌افتند. به همین دلیل کاربران - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - مجبور شده اند زمان و هزینه زیادی برای خرید دوباره یخچال‌های جدید صرف کنند.

در قسمتی از شکایت مشتریان به دادگاه ایالت کالیفرنیا، اشکال اصلی یخچال های ال جی مشخص شده و تصور می‌شود دوام پایین آنها، به علت استفاده از کمپرسور خطی و مشکلات بوجود آمده در آنهاست.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

مشکل، اصرار ال جی به استفاده از کمپرسور خطی در یخچال‌های جدید است

همانطور که می‌دانید کمپرسور، اصلی‌ترین بخش سیستم خنک کننده‌ی یک لوازم خانگی و به خصوص یخچال به شمار می‌رود. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - بر اساس این شکایت، تا به حال شمار زیادی از کاربران مشکلاتی با کمپرسور یخچال های ال جی داشته‌اند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - مدعی شده‌اند که این بخش پس از مدتی کارآیی خود را از دست می‌دهد و از کار می‌افتد.

این مشکل تنها متخص - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - گروه خاص از یخچال‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - ال جی نیست و در میان گزارشات، یخچال‌هایی با قیمت‌های ۱۴۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار دیده می‌شود و به نظر می‌رسد مشکل کلی است. ایرادات کمپرسور اصلی یخچال‌های ال جی موجب شده این لوازم خانگی حتی چند سال پس از تعمیر نیز کارایی خود را از دست بدهند و بلا استفاده شوند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

متخصصین لوازم خانگی باور دارند که یک کمپرسور حداقل باید تا ۱۰ سال بدون هیچ مشکلی کار کند و انجمن ملی خانه سازان آمریکا، میانگین عمر هر یخچال را ۱۳ سال می‌داند.

ال جی که در تبلیغات یخچال‌های خود عمر آنها ۲۰ ساله عنوان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - کرده، هنوز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - پاسخ یا اظهار نظر رسمی درباره‌ی شکایت خریداران ارائه نکرده است اما این شکایت رسماً به ثبت رسیده و باید منتظر تاثیرات آن باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone