🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28244.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شورای اخلاقیات هوش مصنوعی گوگل منحل شد

در تاریخ هشتم فروردین گوگل شورایی برای بررسی مسائل اخلاقی مرتبط با پروژه های هوش مصنوعی خود تشکیل داد و حالا خبر رسیده که اعتراضات گسترده به عضویت برخی افراد در شورای اخلاقیات هوش مصنوعی ...

در تاریخ هشتم فروردین گوگل شورایی برای بررسی مسائل اخلاقی مرتبط - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - با پروژه های هوش مصنوعی خود تشکیل داد و حالا خبر رسیده که اعتراضات گسترده به عضویت برخی افراد در شورای اخلاقیات هوش مصنوعی این شرکت را بر آن داشته تا آن را منحل کند.

در پانزدهم فروردین امسال گوگل به هیئت مشاوره تکنولوژی های پیشرفته خود خبر داد که این شورا را منحل خواهد کرد. گفته می شود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - یکی از اعضای آن به خاطر اظهاراتش پیرامون هویت جنسی مورد انتقادات شدید قرار گرفته و دیگری به خاطر تلاش در بازگرداندن گوگل به پروژه های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظامی هدف انتقادات قرار گرفته است.

این شورا در حالی منحل می شود که تنها یک هفته از آغاز به کارش گذشته است.

بیانیه رسمی گوگل در این باره به شرح زیر است:

روشن است که در شرایط کنونی این شورا نمی تواند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - کارکرد مورد انتظار را داشته باشد. بنابراین ما پایان فعالیت آن را اعلام می کنیم. البته همچنان در کارمان روی مسائل مهمی که به واسطه هوش مصنوعی به وجود خواهند آمد مسئولیت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - پذیر خواهیم بود.

گوگل برای پیشبرد پروژه های هوش مصنوعی خود دست به دامن مشاورانی در خارج از شرکت شد تا اخلاقیات را در تکنولوژی های سوال برانگیزی مورد بررسی قرار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - دهد که کارکنان واحد مهندسی نرم افزار آن توسعه می دهند. اما مواضع افرادی که در این شورا عضویت پیدا کردند به گونه ای بود که کل ماهیت آن را زیر سوال برد.

منحل شدن شورای اخلاقیات هوش مصنوعی گوگل در اصل زمانی شروع شد که الساندرو آکویستی، پروفسور فناوری اطلاعات و سیاست عمومی دانشگاه کارنگی ملون از کار خود استعفا داد. او پیشتر نفر شماره یک این گروه در انتشار اسنادی بود که توسط شورا در اختیار عموم مردم قرار می گرفت.

در هر حال امید می رود که مناقشه بر سر اعتبار اعضای این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بندرترکمن استان گلستان - شورا زمانی از بین برود و گوگل در نهایت موفق شود یک شورای واقعی را برای بررسی اخلاقیات حوزه هوش مصنوعی توسعه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone