🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28251.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

واحد توسعه هوش مصنوعی شیائومی به صورت مستقل آغاز به کار می کند

Pinecone از زیر مجموعه های شیائومی است که پیشتر اولین چیپست داخلی این شرکت به نام Surge S1 را طراحی کرد و حالا خبر رسیده که بخشی از این شرکت قرار است از پیکره آن ...

Pinecone از زیر مجموعه های شیائومی است که پیشتر اولین چیپست داخلی این شرکت به نام Surge S1 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را طراحی کرد و حالا خبر رسیده که بخشی از این شرکت قرار است از پیکره آن جدا شده و تحت عنوان Dayu (به معنای ماهی بزرگ) فعالیت کند. عمده تمرکز این واحد روی توسعه چیپست های هوش مصنوعی برای دنیای اینترنت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اشیاء قرار خواهد داشت که از آن جمله می توان به اسپیکرهای هوشمند و گجت های دیگری مانند آن اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در سال ۲۰۱۷ میلادی لی جون مدیرعامل شیائومی تایید کرد که سه تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند (در کنار کوالکام) واحد هوش مصنوعی اختصاصی خود را دارند و برای شیائومی مهم است که همگام با این شرکت ها حرکت نماید.

البته روشن است که محصولات این شرکت صرفا در تلفن های هوشمند شیائومی نمود نمی یابند (هرچند که باقی بخش های Pinecone به توسعه چیپست های موبایل ادامه خواهند داد) چراکه شیائومی در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قلب اکوسیستمی قرار دارد که هرچیزی را شامل می شود؛ از جاروهای رباتیک گرفته تا ماشین های لباسشویی.

درآمدهای شیائومی از بخش اینترنت اشیاء در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال قبل دوبرابر شد

در سال ۲۰۱۸ میلادی، درآمدهای این شرکت در بخش اینترنت اشیاء تقریبا دوبرابر شد (یعنی رشد سال به سال ۸۶.۹ درصدی را تجربه کرد) و رشد آن نسبت به سال های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قبل شتابی باور نکردنی داشت. در عین حال اما بازار تلفن های همراه در سراسر دنیا چند درصدی افت داشت و در نتیجه شرکت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های مختلف را بر آن داشت تا استراتژی موبایل در کنار اینترنت اشیاء - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را به عنوان بهترین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - راه پیروزی در پیش بگیرند.

در ماه نخست سال ۲۰۱۹، شیائومی متعهد شد که طی پنج سال آتی ۱.۵ میلیارد دلار را صرف رشد اکوسیستم خانه هوشمند خود نماید که با تکیه بر هوش مصنوعی در دست توسعه است و وعده داد از دستاورد خود برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ساخت محصولات داخلی و سرمایه گذاری روی استارتاپ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های مرتبط استفاده نماید. این شرکت همچنین همکاری هایی را با کمپانی سوئدی ایکیا (تولید کننده لوازم منزل) - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و TCL آغاز نمود.

شیائومی ۱.۵ میلیارد دلار روی توسعه هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد کرد

اما نحوه سازمان دهی Dayu - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیز به نوبه خود بسیار جالب است. شیائومی مالکیت ۲۵ درصد از سهام این شرکت را در اختیار خواهد گرفت و باقی سهام آن میان کارکنان تقسیم می شود. به این ترتیب Dayu قادر خواهد بود که به صورت مستقل درآمدزایی داشته باشد، هرچند که تعدادی از سازمان های سرمایه گذار از همین حالا برای خرید سهام این شرکت ابراز علاقمندی کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارجمند نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام جسارتا تعمیرگاه شما آیا منطقه آق قایه گنبد کاووس اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در آق قایه شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر تعمیرچی میدان مالک اشتر گنبد کاووس اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در میدان مالک اشتر شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone