🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28246.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

موبایل هایی که جان گرفتند

از سال ۲۰۱۷ به این طرف داعش یک به یک پایگاه های خود در عراق و سوریه را از دست داد و چندی پیش زنان و کودکان داعشی نیز از روستای باغوز سوریه خارج و  ...

از سال ۲۰۱۷ به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این طرف داعش یک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به یک پایگاه های خود در عراق و سوریه را از دست داد و چندی پیش زنان و کودکان داعشی نیز از روستای باغوز سوریه خارج و  به مراکز بازپروری و زندان های این دو کشور انتقال داده شدند. این گروه تروریستی علاوه بر خشونتی باور نکردنی علیه بشریت عناد خاصی هم با تکنولوژی داشت و در سال های حکومت خود بر موصل اشد مجازات را برای کاربران تلفن های همراه و دیگر تکنولوژی ها در نظر می گرفت. حالا دیگر از داعش چیزی جز اسم باقی نمانده. در ادامه این مطلب روایت فاطمه ۳۴ ساله (از اهالی موصل) را در مورد دوران حکومت داعش بر این شهر می خوانید.

موصل-عراق: پیش از آنکه دوربین ها شروع به ضبط کنند، فاطمه ۳۴ ساله روسری اش را روی صورت می کشد و دخترکش را از قاب دوربین پنهان می کند.

در این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شهر به سختی می توان مردم را جلوی دوربین آورد و ساکنین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بیشتر ترجیح می دهند حرف هایشان را به صورت غیر رسمی و بدون آنکه ضبط شود بر زبان بیاورند. آنها نگرانند که داعش دوباره - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قدم به کوچه پس کوچه های شهرشان بگذارد و به خاطر صحبت کردن با روزنامه نگاران و دم زدن از خشونت و سبوعیت داعش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در زمان اشغال موصل، در زمره نخستین نفراتی قرار بگیرند که سرهایشان از بدن جدا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می شود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان
فاطمه، زن ۳۴ ساله ساکن داعش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در زمان حکومت داعش بر این شهر

فاطمه که از دوران کودکی تا به حالا در موصل زندگی کرده لب به سخن می گشاید:

آنها یک گوشی موبایل همراه برادرزاده ام پیدا کردند. او را به ستونی بستند، بنزین رویش ریختند و بعد زنده زنده به آتش کشیدند.

اما فاطمه تنها زنی نیست که شاهد از دست رفتن عزیزانش به دست - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داعش بوده. تقریبا هر کسی در موصل یکی از نزدیکانش را طی سال های حکومت گروه داعش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر این شهر از دست داده است. موصل اولین شهر عراق بود که بعد از پیشروی داعش به داخل خاک این کشور اشغال شد و خسارت دید. اما داعش تنها عامل ویرانی موصل نیست و بعد از آن نیروهای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ائتلاف بودند که به بهانه مقابله با تروریسم جای جای موصل را با خاک یکسان کردند و مواد منفجره ای که داعش از خود بر جای گذاشته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بود هم آخرین میخ را بر تابوت این شهر تاریخی زد.

چهارم ژوئن سال ۲۰۱۴ همان روزی بود که تمام این بدبختی ها برای موصل آغاز شد.

ارتشی از جنگجویان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در حالی که پرچم سیاه داعش را حمل می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کردند به شهر نزدیک شدند و ظرف تنها شش روز دفتر فرمانداری را به تصرف خود در آوردند و کنترل تلویزیون، رادیو، شبکه های ارتباطی و فرودگاه این شهر را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به دست گرتفند. بسیاری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از افسران پلیس و سربازان دولتی فرار را بر قرار ترجیح دادند و با یورش شبه نظامیان داعش پست های خود را خالی کردند.

در اختیار گرفتن کنترل موصل که عنوان دومین شهر بزرگ عراق - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را در اختیار دارد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای داعش کار ساده ای بود. کارها به سرعت پیش می رفتند و در کمتر از یک هفته شورشیان پیروز بدون کمترین چالش در خیابان های شهر راه می رفتند.

نیروهای داعش در کمتر از شش روز کنترل موصل را در دست - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گرفتند

دو هفته بعد از آنکه داعش کنترل موصل را در اختیار گرفت، رهبر این گروه یعنی ابوبکر البغدادی از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مسجد اعظم النور رسما اعلام خلافت کرد و فرصت را غنیمت شمرد تا خود را امیر دولت اسلامی و حاکم مسلمانان سراسر دنیا بخواند. در اندک زمانی بعد از این اتفاق داستان های وحشتناکی از موصل به اقصی نقاط دنیا مخابره شد.

داعش که همچون میدان های نبرد، پیروز جنگ تبلیغاتی هم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده بود تصمیم گرفت اینترنت موصل را قطع کند. اما مشکلی وجود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داشت. اغلب مردم در موصل به جای مودم های پهن باند از طریق سیگنال های 3G گوشی هایشان از اینترنت استفاده می کردند و آن گوشی ها همچنان می توانستند از دیگر برج های مخابراتی اطراف شهر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سیگنال های اینترنت را دریافت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنند.

پاسخ داعش به نفوذ تکنولوژی مصادره اموال مردم و اشد مجازات - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای آنهایی بود که از دستورات سرپیچی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کردند.

اگر اعضای داعش از خانه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ای بازرسی می کردند و متوجه می شدند که اعضای خانه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موبایل دارند آنها را دستگیر می کردند. انگار به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عقب برگشته بودیم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و دوباره در عصر حجر زندگی می کردیم.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

شبه نظامیان داعش با مراجعه خانه به خانه تمام یک میلیون منزل مسکونی شهر را برای معدوم کردن سیم کارت ها، تلویزیون ها و ماهواره ها گشتند. وقتی یک خیابان را به طور کامل بازرسی و پاکسازی می کردند روی درها با اسپری سبز رنگ علامت می گذاشتند و کار را ادامه می دادند.

جمال، فروشنده ۴۷ ساله اهل موصل در این باره می گوید:

وقتی آنها فردی را با موبایل یا تلفن می دیدند یا بعد از تفتیش منازل شان موبایل پیدا می کردند آنها را دستگیر می کردند.

علی، مکانیک ۲۵ ساله اهل موصل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نیز داستانی شبیه به فاطمه را برای نقل کردن دارد.

برادرم به خاطر استفاده از موبایل اعدام شد.

برادر علی در منطقه وادی هاجر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موصل زندگی می کرد که به خاطر وفاداری به ارتش عراق شناخته می شد. نیروهای داعش نیز به همین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خاطر مرتبا و بدون هشدار قبلی به این منطقه هجوم می بردند و به دنبال بهانه برای اعدام ساکنانش می گشتند.

علی می گوید:

آنها همه ما را در مساجد و مدارس جمع کردند و به تمامی خانه های این محدوده یورش بردند. در یکی از روزها اعضای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داعش در خانه برادرم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موبایل پیدا کردند و با وجود آنکه سیم کارتی در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن گوشی نبود او را تیرباران کردند. آنها برادرم را به همراه جمعی دیگر از مردان به یک تیر چراغ برق بستند و آنها را گلوله باران کردند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

وحشت آفرینی داعش جواب داد.

تا سال ها بخش های عظیمی از موصل اینترنت نداشت و مردمانش نمی دانستند که در اقصی نقاط دنیا چه می گذرد. آنها خبری از نزدیکانشان که توانسته بودند از شهر بگریزند نداشتند و نمی دانستند که اصلا نیروهای آزادی بخش برای رهایی موصل تلاش می کنند یا خیر.

فاطمه می گوید:

ما از تمام دنیا جدا شده بودیم. نمی دانستیم چه اتفاقاتی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در حال رخ دادن است. هر شب با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ترس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و دلهره از بیدار نشدن در صبح بعدی سر بر بالین می گذاشتیم. صبح ها نمی دانستیم تا غروب زنده خواهیم بود یا خیر. زندگی مان در ترس، دلهره، تخریب، مرگ، بیماری و گرسنگی سپری شد.

دیگران هم با فاطمه هم نظر هستند. جمال می گوید:

ما از همه دنیا جدا شده بودیم و بهای این جدا افتادن و خشونت نیز کاملا واضح است. اما برخلاف تصرف موصل توسط داعش که تنها ۶ روز طول کشید، ۱۰ ماه گذشت تا ارتش آزادی بخش توانست موصل را در سال ۲۰۱۷ از چنگال داعش در بیاورد.

هیچ بخشی از شهر از دست اندازی داعش در امان نمانده بود. حالا بخش های وسیعی از این شهر قدیمی به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویرانه بدل شده و تک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تک خانه هایش تخریب شده اند. بر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیکر ساختمان هایی هم که سرپا مانده اند جای گلوله کاملا مشهود است و احتمالا ایمنی لازم برای زندگی را ندارند.

دانشگاه شهر که زمانی در زمره بهترین های جهان عرب بود حالا ویرانه ای بیش نیست. در زمان خلافت داعش حیاط این دانشگاه به محلی برای سوزاندن گنجینه علمی  و عرصه نبرد بدل شد. حالا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بسیاری از ساختمان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های این شهر از بین رفته اند و اندک ساختمان های باقی مانده هم نیازمند بازسازی و تعمیر فوری هستند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

علیرغم این خرابی ها اما دانشگاه مجددا باز شده و تعداد زیادی از خودروهای زرهی از درهای آن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دربرابر هجوم نیروهای شورشی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محافظت می کنند. در اواسط روز دانشجویان کنار بنایی که زمانی کتابخانه بوده و حالا دیواره هایش پر شده از آثار سوختگی ناهار خود را صرف می کنند. زندگی در این کمپ درست مانند کل شهر موصل از سر گرفته شده و نشانه های بهبود در سراسر آن دیده می شود.

وضعیت موصل حالا به گونه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ایست که مرتبا دوران حکومت داعش را به یاد مردم می آورد و بسیاری در کمال ناامیدی نگرانند که مبادا آن روزهای سخت دوباره باز گردد.

خوشبختانه داعش دیگر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وجود ندارد و نمی توان آن را یک تهدید قلمداد کرد با این حال اما موصل هنوز به امنیت کامل دست پیدا نکرده است. عناصر پنهان داعش در سراسر موصل حضور دارند. خودروهای بمب گذاری شده به امری عادی در این شهر بدل شده اند و تروریست ها مرتبا ایست های بازرسی خود را در گوشه و کنار مسیرهای منتهی به این شهر برپا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کنند تا شهروندان، روزنامه نگاران و کارکنان سازمان های غیردولتی را بربایند.

در واقع به همین خاطر است - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که مردم اربیل (شهری که با ماشین یک و نیم ساعت تا موصل فاصله دارد) مرتبا نسبت به خطرات سفر به موصل هشدار می دهند. البته اشاره کنیم داعش به اربیل نزدیک شده بود اما هیچگاه نتوانست این شهر را تحت تصرف خود در آورد و به همین خاطر ساختمان های آن سالم و دست نخورده هستند و ارتباط اینترنتی آن هیچگاه قطع نشد. تفاوت میان این دو شهر بسیار زیاد است: در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اربیل مردم با ماشین های لندرور خود وارد هتل ها می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شوند تا شام بخورند در حالی که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در موصل حتی یک هتل هم سالم نمانده است.

حالا اعضای داعش از موصل رفته اند و مردم این شهر با ارتباط اینترنتی اولیه ای که در اختیار دارند با سعی می کنند دوباره به زندگی باز گردند و با خویشاوندان خود در سراسر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دنیا ارتباط برقرار کنند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان
زندگی در موصل بعد از داعش

جمال می گوید: وقتی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینترنت و موبایل ها برگشتند، زندگی نیز به این شهر برگشت.

مردم نخستین باری که دوباره آنلاین شدند را خوب به یاد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارند. اغلب آنها تلاش کردند با افرادی که تا سال ها خبری از آنها نداشتند تماس بگیرند.

ما نمی دانستیم که آیا آنها زنده اند یا نه. خود من از اینکه دوباره می توانستم اکانت فیسبوکم را ببینم و با دوستانم در ارتباط باشم بیش از اندازه خوشحال بودم.

فاطمه نیز به محص خروج داعش از موصل به سراغ شبکه های اجتماعی رفت. او که به شدت از این آزادی خرسند بود شروع کرد به اضافه کردن آدم هایی که نمی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شناخت به اکانت هایش و تلاش می کرد دوباره به جهان متصل شود. فیسبوک یکی از محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی در جهان عرب است و رسانه های اجتماعی در زمره اولین فضاهایی هستند که مردم این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شهر جنگ زده به آن هجوم می برند.

اما در میان پیشرفت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هایی که طی این سال ها در فضای مجازی اتفاق افتاد فاطمه بیشتر از هر چیز از خرید اینترنتی لذت می برد:

از اینکه می توانستم به صورت آنلاین مایحتاجم را سفارش دهم و خرید ها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مستقیما به درب منزل آورده می شدند شگفت زده شدم. این اتفاق - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قبلا در موصل رخ نداده بود.

با این حال اما هیچ چیز نمی تواند ترس از داعش را از میان ببرد.

حالا گرچه هیچ چیز از مسجد اعظم النور (محل استقرار داعش) باقی نمانده اما تقریبا همه نگران هستند که پایان داعش تنها خواب و رویا باشد.

ما نگران هستیم روزی از خواب بیدار شویم و بفهمیم که داعش برگشته است. آنها اگر برگردند همه مان را می کشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone