🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28242.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

۳۰۰ بازی رایگان در بازیلی برای مشترکان شاتل موبایل

«شاتل موبایل» از راه‌اندازی سرویس اختصاصی گیم «بازیلی» برای مشترکین خود خبر داد. طبق اعلام این اپراتور، بازیلی امکان دسترسی به ۳۰۰ بازی در ژانرهای مختلف را برای مشترکان خود فراهم کرده است. به گزارش روابط ...

«شاتل موبایل» از راه‌اندازی سرویس اختصاصی گیم «بازیلی» برای مشترکین خود خبر داد. طبق اعلام این اپراتور، بازیلی امکان دسترسی به ۳۰۰ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازی در ژانرهای مختلف را برای مشترکان خود فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با هدف جلب رضایت و ایجاد تجربه‌ای متمایز در استفاده از سیم‌کارت‌های خود، در کنار ارائه خدمات ارزش افزوده جذاب نظیر سرویس‌های اختصاصی آنلاین فیلم، سریال، کتاب صوتی و موسیقی، برای اولین بار امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به سرویس اختصاصی گیم بازیلی را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - با بیش از ۳۰۰ بازی هیجان‌انگیز در انواع ژانرها برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم کرده است:

«در سرویس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازیلی شاتل موبایل مجموعه‌ای متنوع از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازی‌های اندرویدی و بازی‌های بدون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیاز به دانلود با قابلیت استفاده در تمامی پلتفرم‌های رایانه شخصی، موبایل و تبلت در اختیار مشترکین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - قرار گرفته و دارندگان سیم‌کارت شاتل می‌توانند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - تنها با ورود شماره شاتل موبایلی خود در وب‌سایت بازیلی شاتل موبایل از ۴ ماه اشتراک رایگان بهره‌مند شوند و به برترین بازی‌های ایرانی و بین‌المللی در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، معمایی، ورزشی، رانندگی، امتیازی، تفننی، کودکان و آموزشی دسترسی داشته باشند.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور  مراجعه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بویین زهرا استان زنجان - بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone