🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43137.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تولید انبوه آیفون های 2017 اپل آغاز شد؛ تصاویر و ویدیوهای جدید را تماشا کنید

دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون های جدید، هر سه قرار است ماه آینده همزمان با هم عرضه شوند و حالا امروز می شنویم که همه این دستگاه ها وارد فاز تولید انبوه ...

دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون های جدید، هر سه قرار است ماه آینده همزمان با هم عرضه شوند و حالا امروز می شنویم که همه این دستگاه ها وارد فاز تولید انبوه شده اند. اگر قرار بر عرضه دیر هنگام آیفون ۸ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بود، بنابراین نباید شاهد شروع تولید انبوه این دستگاه در زمان حاضر می - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بودیم.

بنابراین هر سه موبایل آیفون 7 اس، آیفون7 اس پلاس و آیفون 8 (یا پرو یا ادیشن یا هر نام دیگر) ماه آینده در مراسمی ویژه معرفی خواهند شد و انتظار می رود که تا مدت زمان کمی پس از معرفی نیز به بازار عرضه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شود. گرچه اپل در تولید دو مدل اول کمبودی ندارد ولی احتمالا کمتر کسی بتواند طی چند هفته ابتدایی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیفون ۸ را بخرد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

حالا اما نه تنها یک عکس جدید، بلکه دو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ویدیوی جدید منتشر شده که نمای نزدیک تری از هر سه موبایل را در اختیار ما می گذارد.

در ویدیوی بالا با دقت بالاتری به هر سه موبایل می توان نگاه کرد. اما اگر به دنبال مدرک محکم تری می گردید می توانید ویدیوی زیر را هم مشاهده کنید که گویا از یک کارخانه به بیرون درز پیدا کرده.

گویا آیفون های بعدی همگی به شارژ بی سیم مجهز خواهند شد و از همین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سو آیفون 7 اس و 7 اس پلاس هم دارای بدنه پشتی شیشه ای هستند که با نواری فلزی در اطراف احاطه شده است. خطوط آنتن بسیار کوچک تر شده اند و در حد یک نوار عرضی باریک در قسمت کناری دستگاه هستند.

تفاوت ظاهری بین آیفون 8 و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیفون 7 اس پلاس به دلیل فرم قرارگیری دوربین دوگانه عمق بیشتری هم پیدا می کند. دوربین دوگانه آیفون 7 اس پلاس همانند آیفون ۷ پلاس خواهد بود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در حالی که آیفون 8 دو دوربین را به صورت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عمودی در کنار هم قرار داده و نه افقی.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone