🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43134.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نویسنده قواعد انتخاب گذرواژه از بی تأثیری آنها در مقابل هکرهای امروزی می گوید

همان طور که می دانید حضور در فضای اینترنت خطرات زیادی را برای حریم خصوصی و دارایی های اطلاعاتی افراد به همراه دارد که در این بین استفاده از پسورد یا گذرواژه مناسب، تا حدودی ...

همان طور که می دانید حضور در فضای اینترنت خطرات زیادی را برای حریم خصوصی و دارایی های اطلاعاتی افراد به همراه دارد که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این بین استفاده از پسورد یا گذرواژه مناسب، تا حدودی از افراد در مقابل این تهدیدات محافظت می کند. اما انتخاب یک کلمه عبور خوب به چه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - معناست و چگونه می توان یک پسورد ایمن ابداع کرد؟

در پاسخ به این سؤال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به احتمال زیاد بسیاری از افراد روش هایی مانند استفاده از حروف بزرگ و کوچک، ترکیب اعداد و حروف، کاراکترهای خاص و فاصله را نام خواهند برد که اکثر این روش ها طی سندی در سال 2003 منتشر و پیشنهاد شده و حالا به گفته نویسنده آن، دیگر کاربرد قبلی را ندارند.

توصیه های قدیمی در مقابل روش های جدید نفوذ هکرها بی فایده هستند

سند مورد بحث «NIST Special Publication 800-63. Appendix A» بوده و توسط مؤسسه ملی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - استاندارد و فناوری آمریکا در زمان ریاست «بیل بور» تنظیم شده. در این سند آمده است که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - افراد در سازمان ها علاوه بر استفاده از روش های مورد اشاره، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باید هر 90 روز یکبار نیز گذرواژه های مورد استفاده خود را تغییر دهند که به گفته آقای بور، چنین توصیه های در حال حاضر تأثیری در ایمنی بیشتر نداشته و در مقابل روش های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جدید نفوذ هکرها بی فایده هستند.

بیل بور توضیح می دهد که استفاده از یک کاراکتر خاص مانند «#» در میان کلمه عبور یا تغییر مداوم پسورد در بازه های زمانی معین (که معمولاً با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حذف یا جابه جایی یک کاراکتر انجام شده و عملاً تغییر چندانی در کل گذرواژه ایجاد نمی کند) - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در مقابل شیوه های جدید حملات سایبری بی تأثیر بوده و باید از روش های دیگری برای افزایش ایمنی اطلاعات استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در همین راستا اخیراً مؤسسه ملی استاندارد و فناوری آمریکا سند جدیدی تحت عنوان «NIST Special Publication 800-63B. Digital Identity Guidelines» را تنظیم نموده که برای تأمین امنیت حریم خصوصی و داده های افراد، روش هایی مانند احراز هویت چند فاکتوره و رمزنگاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ماشینی را پیشنهاد کرده که می توان گفت توصیه های جدید، بیشتر متوجه توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محصول بوده و نقش کاربر را به تشخیص و انتخاب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پلتفرم ایمن تر محدود می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone