🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25290.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت کشمیر پس از شش ماه وصل شد؛ دسترسی فقط به 300 سایت

مردم منطقه کشمیر هند پس از پشت سر گذاشتن طولانی ترین قطعی اینترنت در تاریخ دموکراسی، مجوز دسترسی به برخی سایت ها را پیدا کردند. از تاریخ 15 ژانویه دولت منطقه کشمیر مجوز دسترسی محدود ...

مردم منطقه کشمیر هند پس از پشت سر گذاشتن طولانی ترین قطعی اینترنت در تاریخ دموکراسی، مجوز دسترسی به برخی سایت ها را پیدا کردند.

از تاریخ 15 ژانویه دولت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - منطقه کشمیر مجوز دسترسی محدود به اینترنت 2G را برای برخی مؤسسات صادر کرد. در ادامه دستور دسترسی به 301 سایت از جمله تعداد محدودی از سایت های خبری در ایالت جامو و کشمیر صادر شد.

مردم هند مجوز دسترسی به سایت بانک ها، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - آژانس های گردشگری، مؤسسات آموزشی، استریم ویدیو - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - و موزیک و برخی سایت های خبری را پیدا کرده اند. شبکه های اجتماعی محبوب همانند فیسبوک و توییتر همچنان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - از دسترس خارج هستند و این روند تا پایان ماه جاری میلادی نیز ادامه خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان

ماه اوت سال گذشته میلادی دولت هند پس از لغو ماده 370 قانون اساسی و از بین بردن خودمختاری ایالت جامو و کشمیر و اعتراضاتی که به دنبال این تصمیم به راه افتاد، دسترسی به اینترنت را در این منطقه قطع کرد. قطع اینترنت در کشمیر و دیگر شهرهای هند خسارتی چند میلیارد دلاری به این کشور وارد کرده است.

منتقدین می گویند دسترسی نصفه و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - نیمه به برخی سایت ها به معنی وصل شدن اینترنت نیست و کشمیر همچنان از اینترنت محروم است. یکی از کاربران توییتر می گوید:

«اینترنت کشمیر هنوز وصل نشده و قطعی همچنان پابرجاست. اینترنت همین 301 وب سایت نیست و میلیاردها سایت و اپلیکیشن را شامل می شود. از خبرنگاران خواهشمندیم دسترسی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - به چند صد سایت را به منزله وصل شدن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - اینترنت تلقی نکنند. چنین چیزی حقیقت ندارد.»

اوایل سال نو میلادی دادگاه عالی هند اعلام کرد قطعی اینترنت طولانی مدت در این کشور خلاف قوانین مخابراتی بوده و دولت هند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - باید پیش از قطع کردن اینترنت با دادگاه عالی این کشور در مورد مدت زمان قطعی و شرایط آن هماهنگ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طاها نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
زیباکنار تربت جام تعمیر لباسشویی گرنیه WNEI14AS/A هم دارید.
پاسخ: بله در زیباکنار شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone