🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13986.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ عرضه گلکسی S21 FE سامسونگ احتمالا تا مهر یا آبان‌ماه به تعویق می‌افتد

سامسونگ نیز در بین شرکت‌هایی قرار دارد که به دلیل کمبود جهانی تراشه با مشکلاتی روبرو است. با وجودی که پیشتر گفته شده بود ممکن است تولید گلکسی S21 FE متوقف شود، به نظر می‌رسد ...

سامسونگ نیز در بین شرکت‌هایی قرار دارد که به دلیل کمبود جهانی تراشه با مشکلاتی روبرو است. با وجودی که پیشتر گفته شده بود ممکن است تولید گلکسی S21 FE متوقف شود، به نظر می‌رسد علاقمندان می‌توانند در زمانی بین مهرماه یا آبان‌ماه منتظر دستگاه مورد نظر خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - باشند.

گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد عرضه گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ از اواسط مرداد ماه به زمانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - در ماه مهر یا آبان موکول شده است و همچنین به نظر می‌رسد تعداد محدودی از این گوشی در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان

گوشی گلکسی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - S21 FE سامسونگ که انتظار می‌رود یک گوشی مقرون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - به صرفه‌تر در بین گوشی‌های متنوع با رنج - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار باشد، در کشورهای کره جنوبی یا ژاپن عرضه نخواهد شد و در ابتدای کار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - خود، فقط بازار‌های ایالت متحده و اروپا را هدف قرار می‌دهد.

همچنین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - پیش از این برخی منابع این صنعت فاش کرده‌ بودند که سامسونگ قصد دارد تولید این گوشی را به طور کامل متوقف کند اما محبوبیت سری FE باعث شد این شرکت تولید‌کننده کره‌ای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - تصمیم بگیرد تعداد محدودی از این گوشی تولید و روانه بازار کند. البته سامسونگ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - عنوان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - می‌کند که این روش فقط یکی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - از مواردی است که در نظر دارند و هنوز هیچ تاییدیه نهایی اعلام نشده است. آن‌ها در بیانیه خود اعلام کرده بودند:

«اگرچه نمی‌توانیم اطلاعاتی درباره جزئیات دستگاه معرفی نشده بدهیم، اما درباره تعلیق تولید این محصول، چیزی مشخص و تعیین نشده است.»

معضل جهانی کمبود تراشه مسئله مهمی است که سری گلکسی نوت سامسونگ را نیز تحت تاثیر قرار داده است و در سال آینده شاهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خدابنده استان زنجان - یک گوشی جدید از این سری خواهیم بود. اخیرا طبق مستندات مربوط به تاییدیه ۳C گلکسی S21 FE تایید شده بود که این گوشی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone