🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25280.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کیبورد مکانیکی سرفیس نئو چگونه روی صفحه لمسی کار می‌کند؟

سندی که به تازگی توسط مایکروسافت منتشر شده، یکی از کارکردهای جالب کیبورد سرفیس نئو را توضیح می دهد. صفحه کلید این تبلت تاشو فشار دکمه های مکانیکی را به نمایشگر لمسی منتقل می کند. ...

سندی که به تازگی توسط مایکروسافت منتشر شده، یکی از کارکردهای جالب کیبورد سرفیس نئو را توضیح می دهد. صفحه کلید این تبلت تاشو فشار دکمه های مکانیکی را به نمایشگر لمسی منتقل می کند.

مایکروسافت مهر ماه امسال از سرفیس نئو رونمایی کرد. یکی از قابلیت های جالب این تبلت تاشو، کیبوردش است که به شکل چرخشی قسمتی از مانیتور دوم را پوشانده و فضای باقی مانده را به تاچ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - بار تبدیل می کند.

پتنت این صفحه کلید سال 2018 تحت عنوان «صفحه کلید مکانیکی پوششی برای نمایشگر لمسی» ثبت شده و در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - توضیحات آن آمده که فشار دکمه های فیزیکی را از طریق پشت کیبورد به نمایشگر لمسی منتقل می کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان

در ادامه توضیحات پتنت آمده که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - تجربه کاربری صفحه کلید مجازی به خوبی صفحه کلیدهای فیزیکی نیست. به همین دلیل مایکروسافت برای حل این مشکل سرفیس نئو را به کیبورد فیزیکی قابل استفاده در صفحه لمسی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - مجهز کرده است.

گوشی سونی اریکسون P800 که حدوداً 18 سال پیش به بازار عرضه شد، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - از سیستم مشابهی بهره می برد. این گوشی درب تاشویی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - داشت که با قرارگیری روی نمایشگر لمسی، فشار دکمه ها را به صفحه نمایش منتقل می کرد. ردپای چنین سیستمی را اوایل دهه 80 میلادی و در جوی استیک مکانیکی کامپیوتر 8 بیتی اسپکتروم (Spectrum) نیز می توان دید.

از این ایده استفاده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - های زیادی می توان کرد. به عنوان مثال می توان به کمک پلاستیک های شفاف، صفحه کلید دارای نور پس زمینه را شبیه سازی کرد یا برخی از کلیدها را به کمک شکاف بین آنها هایلات کرد.

سرفیس نئو و سرفیس Duo در سه ماهه چهارم سال جاری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - میلادی به بازار عرضه خواهند شد. بنابراین هنوز مدت زمان زیادی تا آشنایی کامل با کارکرد کیبورد سرفیس نئو باقی مانده است. البته احتمال دارد مایکروسافت در آینده نزدیک و در کنفرانس توسعه دهندگان خود اطلاعات بیشتری از سرفیس نئو منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone