🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25279.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انگلیس در برابر آمریکا؛ چراغ سبز بریتانیا به هواوی برای توسعه زیرساخت 5G

بریتانیا با وجود فشارهای آمریکا، به شرکت هواوی برای توسعه زیرساخت های اینترنت 5G این کشور چراغ سبز نشان داد. بوریس جانسون با این تصمیم خود را رو در روی ترامپ قرار داد. دولت بریتانیا ...

بریتانیا با وجود فشارهای آمریکا، به شرکت هواوی برای توسعه زیرساخت های اینترنت 5G این کشور چراغ سبز نشان داد. بوریس جانسون با این تصمیم خود را رو در روی ترامپ قرار داد.

دولت بریتانیا اعلام کرد که شرکت های «پرخطر» مجوز توسعه بخش هایی از زیرساخت های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - 5G این کشور را دریافت کرده اند ولی اضافه کرد تحریم های جدید برای کاهش خطرات احتمالی که امنیت ملی این کشور را تهدید می کنند، وضع خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان

وزارت دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش بریتانیا اعلام کرد شرکت های پرخطر اجازه توسعه بخش های حساس شبکه 5G همانند نیروگاه های هسته ای و پایگاه های نظامی را ندارند. دولت بریتانیا با اشاره به اینکه این کشور خواهان راه اندازی جدیدترین روش های اتصالی در کوتاه ترین زمان ممکن است، گفت که به شرکت های پرخطر هیچ گاه مجوز توسعه شبکه های حساس را نخواهد داد.

دونالد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - ترامپ از بریتانیا خواسته تا همانند نیوزلند و استرالیا از هواوی برای توسعه زیرساخت های 5G استفاده نکند. ترامپ هواوی را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - تلقی کرده و این شرکت را تحریم کرده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان

مقامات آمریکایی نگرانند هواوی با دولت چین در ارتباط باشد و توسعه زیرساخت های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - مخابراتی به جاسوسی دولت این کشور از بخش های حساس آمریکا منجر شود. متخصصان می گویند زنجیره تأمین این شرکت چینی قابلیت هک شدن داشته و نرم افزارهای آن «بی کیفیت» هستند؛ بنابراین حتی اگر به دولت چین هم مرتبط نباشد همکاری با آن ریسک بالایی دارد.

برخی از سیاستمداران بریتانیایی از جمله «جرمی هانت» وزیر امور خارجه سابق بریتانیا و «یین دانکن اسمیت» رهبر سابق حزب محافظه کار نگرانی خود را از این تصمیم ابراز کردند.

بوریس جانسون و دولت بریتانیا معتقدند ارائه مجوز به هواوی برای توسعه شبکه 5G این کشور ارزش ریسک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - احتمالی را دارد. «Andrew Tsonchev» یکی از مدیران ارشد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - شرکت امنیت سایبری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - Darktrace معتقد است ممنوعیت هواوی بریتانیا را پنج - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر بندرترکمن استان گلستان - سال عقب می اندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا یک سوالی دارم طرفای روستای اورکت حاجی بندرترکمن تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در روستای اورکت حاجی شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone