🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18270.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

علی‌رغم مخالفت کارشناسان، احراز هویت کاربران پلتفرم‌های آگهی به زودی آغاز می‌شود

معاونت امور فضای مجازی در دادستانی کل کشور، با تاکید بر احراز هویت در پلتفرم‌های آگهی آنلاین خبر داده که این پلتفرم‌ها از ابتدای مهر ملزم به احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در ...

معاونت امور فضای مجازی در دادستانی کل کشور، با تاکید بر احراز هویت در پلتفرم‌های آگهی آنلاین خبر داده که این پلتفرم‌ها از ابتدای مهر ملزم به احراز هویت کاربران - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - و کالاهای ارائه شده در دو حوزه خودرو و مسکن هستند. به نظر می‌رسد نظرات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و شورای اجرای فناوری اطلاعات درباره توقف موقت سامانه امتا فعلا راه به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - جایی نبرده و دادستانی کشور تاکید بر استفاده از این سامانه از اول مهرماه دارد. معاون دادستان کل کشور عقیده دارد که استفاده از «سامانه امتا» به نفع سایت‌های خرید و فروش و درج آگهی مسکن و خودرو خواهد بود.

«جواد بابایی» معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، خبر از اجرایی شدن این طرح از اول مهرماه داده و گفته زمانی که ابراز هویت کاربر به همراه احراز هویت کالا در کنار هم و توام با یکدیگر انجام شود؛ جلوی آگهی‌ها موهوم و قیمت ساز و دلال بازی گرفته خواهد شد. او این اتفاق را به نفع این سایت‌ها دانسته و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - باور دارد بعد از اجرایی شدن طرح، سایت‌ها می‌توانند مشتریان بیشتری جلب نمایند. او با اشاره به سابقه این سامانه در یک برنامه گفتگو محور تلویزیونی گفت: «امتا بستری است که در وزارت صنعت ایجاد شده و مورد تایید مرکز ملی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - هم قرار گرفته. پیش از این نیز برای احراز هویت از آن استفاده شده و توانسته بیش از هفت میلیون نفر را در طرح خرید خودرو شرکت‌های مختلف، احراز هویت کند. در واقع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - در این فرایند جلوی سوداگری گرفته می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان  استان خراسان

شفافیت هویت مجازی کاربران و کالاها، از جمله مواردی است که دنیا به سمت آن در حال حرکت است و پلتفرم‌های ارائه خدمات که در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - بستر وب فعالیت می‌کنند، سعی می‌کنند تا به اشکال گوناگون هویت کاربران خود را صحت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - سنجی کنند؛ چرا که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - این اقدام سبب کاهش کلاهبرداری‌ها و اقدامات مجرمانه‌ای می‌شود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - که بستر وقوع آن‌ها در بستر اینترنت و فضای مجازی است. این موضوع در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - ایران نیز از طرق مختلفی انجام شد و مواردی مانند سامانه شاهکار علی رغم مشکلاتی که داشتند و دارند، توانستند تا حدی به تحقق مساله احراز هویت آنلاین کمک کنند.

اخیرا معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور به منظور پیشگیری از وقوع جرایم اینترنتی و قیمت سازی‌ها در فضای مجازی و در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین، ابلاغیه‌ای برای این پلتفرم‌ها داشته است؛ به طوری که در قدم اول، پلتفرم‌های یاد شده از ابتدای مهرماه ملزم به احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در دو حوزه خودرو و مسکن از طریق سامانه امتا هستند؛ سامانه‌ای که متعلق به وزارت صنعت است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در خصوص ضرورت و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - نحوه انجام احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در دو حوزه یاد شده در گفت وگو با خبرگزاری میزان بیان کرده که «با بررسی که در روند رسیدگی به جرایم فضای مجازی داشتیم با چالشی مواجه شدیم که ناشی از گمنامی در فضای مجازی بود و باعث می‌شد تا بزهکار در اثر احساس امنیتی که به واسطه این گمنامی به دست آورده به رفتار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - مجرمانه خود ادامه دهد و به صورت مرتب و مکرر این رفتار را در فضای مجازی داشته باشد.»

بابایی تاکید کرده که رابطه معنادار و مستقیمی بین گمنامی و جرایمی که در حوزه فضای مجازی اتفاق می‌افتد، وجود دارد. او باور دارد بزهکاران - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - در فضای مجازی با علم بر اینکه پیگیری آنها کار سختیست، جسارت بیشتری برای ارتکاب جرم پیدا می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان  استان خراسان

او گفته که فعالین قضایی کشور نسبت به مساله عدم احراز هویت گلایه‌های زیادی داشتند و این مهم باعث می‌شده که شاکی و زیان دیده به حق خود نرسد: «لذا به عنوان راهکار بر آن شدیم تا مانند سایر کشورها اقداماتی برای کاهش و از بین بردن گمنامی در این فضا داشته باشیم؛ چرا که کاهش گمنامی در این فضا موجب امنیت فضای کاربران متعارف شده و از بزهکاری در این فضا کاسته می‌شود.»

معاون دادستان کل کشور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - اذعان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - داشته در مرحله اول فعلا سراغ پلتفرم‌هایی رفتند که در حوزه آگهی خودرو و مسکن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - فعال هستند و این صحبت احتمالا این معنا را پیدا می‌کند که قرار است سامانه امتا به زودی برای همه پلتفرم‌های اینترنتی که خدمات آنلاین انجام می‌دهند و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - کالا را به صورت برخط می‌فروشند، صورت بگیرد. به گفته بابایی در حوزه خرید و فروش مسکن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - و خودرو چالش بیشتر از همه وجود دارد و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - برای همین در وهله اول سراغ آنها رفته‌اند: « بطور مثال کاربری با هویت موهوم اقدام به عرضه و فروش یک خودرو و یک مسکن موهوم می‌کند و این آگهی را ممکن است در جاهای مختلف در کشور با هماهنگی که با اشخاص دارند، تکرار کرده تا از این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - طریق قیمت سازی کنند و موجب افزایش قیمت در بازار و باعث سواستفاده از بستر این پلتفرم‌ها سکوها شوند.»

گفتنیست پس از ابلاغ این نامه، بسیاری از کارشناسان نسبت به اجرایی شدن آن ابراز نگرانی کرده‌اند و برخی از نهادها مانند سازمان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - نصر و شورای اجرای فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - در نامه‌هایی جداگانه خواسته‌اند که اجرای این طرح تا زمان برگزاری جلسه با مسئولان این سامانه و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - دیگر ذی‌نفعان و فعالان حوزه، متوقف شود. با این وجود تا لحظه نگارش این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - مطلب هنوز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - خبری از توقف موقت این طرح نیست و به نظر می‌رسد سامانه امتا با تمام حواشی که ایجاد کرده محل جدید احراز هویت کاربران پلتفرم‌ها خواهد بود. حال باید دید که آیا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خراسان استان خراسان - این سامانه آماده خدمت رسانی به میلیون‌ها کاربر پلتفرم‌هایی مانند دیوار، شیپور و باما خواهد بود یا کاربران این پلتفرم‌ها، چالش‌هایی با این سامانه خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone