🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37796.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Sketch AR؛ با واقعیت افزوده طراحی یاد بگیرید

استعداد نقاشی در ذات بعضی انسان‌هاست، ولی متأسفانه همه از این موهبت برخوردار نیستند. شخصا به عنوان یکی از افرادی که مهارت طراحی‌‌شان در حد «چشم چشم دو ابروی» دوران کودکی باقی مانده، هرگز تصورش ...

استعداد نقاشی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - در ذات بعضی انسان‌هاست، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - ولی متأسفانه همه از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - این موهبت برخوردار نیستند. شخصا به عنوان یکی از افرادی که مهارت طراحی‌‌شان در حد «چشم چشم دو ابروی» دوران کودکی باقی مانده، هرگز تصورش را نمی‌کردم که در نقاشی به اندازه سر سوزنی استعداد داشته باشم. اما اپلیکیشن Sketch AR ثابت کرد اوضاع آنقدرها که تصورش را می‌کردم وخیم نیست.

قدرت هوش مصنوعی و استفاده درست و به جا از تکنولوژی واقعیت افزوده، Sketch AR را به وسیله ایده‌آلی برای آموزش طراحی تبدیل کرده که با آن هر شخص با هر سطحی از مهارت می‌تواند به یک طراح خوب تبدیل شود.

روند کار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - اپلیکیشن بسیار ساده و در عین حال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - آشناست. خاطرتان هست که در کودکی برای ترسیم یک طرح مشکل، کاغذ را روی آن می‌انداختیم؟ Sketch AR هم برای آموزش نقاشی همان مکانیزم را در پیش گرفته، با این تفاوت که دیگر برای تقلید طرح‌ها نیازی به نقاشی‌های واقعی ندارید. دقیقا همان کار را می‌توانید با نقاشی‌های واقعیت افزوده انجام بدهید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی

بگذارید واضح‌تر بگوییم. یک سطح سفید را در نظر بگیرید؛ می‌تواند یک کاغذ A4 باشد و حتی دیوار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - اتاق خواب یک خانه. در Sketch AR این سطح دفتر نقاشی شماست. کافیست دوربین موبایل را به سمت این سطح گرفته و ابعادش را با گذاشتن چند علامت کوچک با مداد روی آن، در اپلیکیشن کالیبره کنید.

وقتی که سایز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - سطح برای اپلیکیشن مشخص شد، Sketch AR یک طرح واقعیت افزوده را روی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - آن پدیدار می‌کند. از اینجا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - به بعد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌توانید با راهنمایی‌های قدم به قدم اپلیکیشن عین طرح واقعیت افزوده ای که روی صفحه موبایل می‌بینید را روی کاغذ پیاده کنید؛ روشی ساده و مؤثر که با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - کمی پشتکار، تأثیر شگفت‌آوری روی مهارت نقاشی‌تان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - می گذارد.

توسعه‌دهندگان لیتوانیایی Sketch AR برای پیاده‌سازی این مکانیزم و کارکرد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - صحیحش با مشکلات متعددی مواجه بوده‌اند. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - به طور مثال، حین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - طراحی ممکن است دست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - افراد جلوی دوربین را گرفته و در کار اپ اختلال ایجاد کند یا این که هر سطحی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - برای آن قابل شناسایی نباشد.

برای فائق آمدن به این دو مشکل، تیم خلاق Sketch AR الگوریتم یادگیری ماشینی پیشرفته‌ای طراحی کرده‌اند که به دوربین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - برای تمیز دادن دست از کاغذ، و حتی سایه دست از خود آن قدرت می‌دهد و به مرور زمان هم در این کار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - بهتر و بهتر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی

در واقع هر چه برای تربیت این هوش مصنوعی وقت بیشتری بگذارید، خطاهایش کاهش یافته و تجربه بهتری از کار با اپلیکیشن خواهید داشت و این مزیتی است که در هیچ اپلیکیشن آموزش نقاشی دیگری نخواهید دید.

البته اوایل استفاده، عادت کردن به Sketch AR ممکن است کمی زمان‌بر باشد و به دفعات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - به خاطر نگه داشتن موبایل در دست احساس خستگی و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - ناتوانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - کنید. خوشبختانه این معضل راهکار ساده ای دارد، آن هم اینکه در چنین شرایطی موبایل را با استفاده از پایه ثابت نگه‌ دارید تا هم تمرکز بهتری روی کار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - داشته باشید و هم هر دو دست‌تان برای طراحی آزاد باشد.

آموزش‌های طراحی در Sketch AR به طور رایگان ارائه شده‌اند، ولی وقتی از سطحی گذر می‌کنید باید برای آزاد شدن بعضی نقاشی‌ها هزینه بپردازید. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - اپلیکیشن هم برای اندروید و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - هم iOS منتشر شده، و حتی نسخه ویژه‌ای از آن را هم می‌توانید در پلتفرم هولولنز مایکروسافت هم امتحان کنید که تجربه به مراتب جذاب‌تری خواهد بود.

اگر طراح خوبی نیستید و زمان کافی برای شرکت در کلاس های طراحی را هم ندارید، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - شاید Sketch AR بتواند معلم خوبی برایتان باشد. توصیه می‌کنیم این فرصت خوب را برای یادگیری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی - طراحی از دست ندهید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کمیجان استان مرکزی

SketchAR

سازنده: SKETCHAR UAB قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 55.7 / 17.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone