🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19708.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد مایکروسافت از اپل به خاطر عدم انتشار xCloud در اپ استور: تبعیض قائل می‌شوید

سرویس استریم بازی xCloud که مایکروسافت ماه آینده آن را منتشر می‌کند، به خاطر محدودیت‌های اپ استور در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار نمی‌گیرد. سرویس Xbox Game Pass و قابلیت xCloud آن به کاربران ...

سرویس استریم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - بازی xCloud که مایکروسافت ماه آینده آن را منتشر می‌کند، به خاطر محدودیت‌های اپ استور در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار نمی‌گیرد.

سرویس Xbox Game Pass و قابلیت xCloud آن به کاربران اجازه استریم صدها بازی روی گوشی را می‌دهد. حال اپل می‌گوید چون امکان بررسی تمام بازی‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - موجود در Game Pass وجود ندارد، این شرکت مجوز انتشار آن روی اپ استور را نمی‌دهد. سخنگوی اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - محدودیت‌های اپ استور برای محافظت از حقوق مصرف کنندگان و رقابت برابر بین توسعه دهندگان ایجاد شده‌اند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر راهی برای انتشار xCloud در اپ استور وجود ندارد، اپل را به تبعیض قائل شدن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - بین اپلیکیشن‌های معمولی و گیمینگ متهم کرد: «اپل تنها پلتفرم چند منظوره‌ای است که مشتریانش را از سرویس‌های اشتراک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - و استریم بازی مثل Xbox Game Pass منع می‌کند. اپل همواره رفتار متفاوتی در قبال اپ‌های گیمینگ داشته و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - قوانین اپ استور برای اپلیکیشن‌های غیرگیمینگ حتی با وجود محتوای تعاملی ملایم‌تر هستند.»

Project xCloud قابلیت جدید سرویس Game Pass است که کاربران به کمک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - آن می‌توانند با پرداخت ماهانه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - ۱۵ دلار بیش از ۱۰۰ بازی را روی گوشی یا تبلت استریم کنند. به عبارت دیگر این سرویس همان نتفلیکس است با این تفاوت که بازی ارائه می‌کند.

مایکروسافت نسخه بتای Project xCloud را اوایل سال ۲۰۲۰ برای کاربران iOS منتشر کرد و از همان ابتدا با محدودیت‌های اپل روبرو شد. این شرکت اعلام کرد «ظاهر و حس» بازی‌ها روی محصولات iOS به خاطر محدودیت‌های اپل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - متفاوت است. علاوه بر این کاربران آیفون و آیپد فقط می‌توانستند بازی‌ها را از فضای ابری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - استریم کنند و امکان استریم آنها از Xbox وجود نداشت.

Stadia، سرویس استریم بازی گوگل و GeForce Now، سرویس استریم بازی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - انویدیا نیز مجوز انتشار در اپ استور را ندارند. کمپانی Valve نیز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نور استان مازندران - برای انتشار Steam Link در اپ استور به مشکل خورد و سرانجام با حذف قابلیت خرید اپلیکیشن از فروشگاه Steam Link آن را در اپ استور منتشر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone