🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41263.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

الگوریتم جدید FBI آثار انگشت متعلق به نیم قرن پیش را شناسایی می کند

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از پرونده های قضایی وجنایی وجود دارد عدم وجود اثر انگشت با کیفیت است که باعث عدم شناسایی مجرمین می شود، اما حالا پلیس فدرال آمریکا FBI  الگوریتمی را توسعه ...

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از پرونده های قضایی وجنایی وجود دارد عدم وجود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اثر انگشت با کیفیت است که باعث عدم شناسایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مجرمین می شود، اما حالا پلیس فدرال آمریکا FBI  الگوریتمی را توسعه داده که می تواند اثر انگشت های بی کیفیت و مبهم متعلق به دهه ها پیش را نیز شناسایی کند.

الگوریتم های قبلی برای شناسایی و تطبیق مجرمین به اثر انگشت های باکیفیت نیاز داشتتند و به همین خاطر بسیاری از پرونده ها به نتییجه نرسیده بود.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاین الگوریتم جدید به کارکنان FBI در شناسایی 204 جسد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که بین سال های 1975 تا 1990 پیدا شده اند، کمک کرده است. «برایان جانسون» یکی از مدیران واحد توسعه دهنده این الگوریتم می گوید:

ما انتظار چنین موفقیتی را نداشتیم و فکر می کردیم الگوریتم جدید در این مدت حداکثر توان شناسایی 10 جسد را داشته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باشد.

اکنون FBI از ادارات پلیس محلی خوسته که آثار انگشت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قدیمی را از پرونده ها استخراج کرده و برای شناسایی به این واحد ارسال کنند. تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیگفتنی است برخی از اجساد شناسایی شده از طریق این الگوریتم حدود سی سال قبل پیدا شده اند.

علاوه بر پرونده های جنایی، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سرنوشت بسیاری از افراد مفقود شده نیز کماکان نامشخص است، با این حال این الگوریتم در مدت کوتاهی توانسته سرنوشت تعداد زیادی از آنها را مشخص کرده و اعضای خانواده را از سرنوشت بستگانشان آگاه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone