🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41267.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

لنوو ۵۱ درصد از سهام کسب و کار رایانه های رومیزی فوجیتسو را خرید

گزارش مالی اخیر لنوو بهترین عملکرد این کمپانی بزرگ از سال ۲۰۱۵ تا به امروز را نشان می دهد. این عملکرد درخشان همراه شد با اعلام خبر تصاحب ۵۱ درصدی سهام واحد تولید رایانه های ...

گزارش مالی اخیر لنوو بهترین عملکرد این کمپانی بزرگ از سال ۲۰۱۵ تا به امروز را نشان می دهد. این عملکرد درخشان همراه شد با اعلام خبر تصاحب ۵۱ درصدی سهام واحد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - تولید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - رایانه های رومیزی فوجیتسو. معامله ای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - که می تواند تسلط لنوو را بر بازار سخت افزار PC بیش از پیش افزایش دهد.

حدود دو سال قبل کمپانی ژاپنی فوجیتسو با جدا کردن واحد تولید رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایش به نوعی خود را از شر این بخش و ضررهایش پیاپی آن خلاص کرد. حالا غول چینی با پرداخت ۱۵۷ میلیون دلار بخش اصلی سهام واحد مذکور را خریده و عملاً به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - تصمیم ساز اول آن تبدیل شده است. ضمناً قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ و بسته به عملکرد این بخش بین ۲۲ تا ۱۱۲ میلیون دلار دیگر از جانب لنوو به فوجیتسو پرداخت شود.

بنا بر گزارش بلومبرگ، این تصمیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - را می بایست در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - راستای سیاست های جدید مدیران لنوو و به منظور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - تمرکز بیشتر در این بخش از بازار تفسیر کرد. پیش از این شنیده شده بود که شرکت چینی قصد دارد به تدریج از بازار موبایل که (علی رقم تصاحب موتورولا) برایش چندان سود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - ده نبوده خارج و روی کسب و کار قدیمی خود تمرکز بیشتری نماید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران

افزایش ۱۷ درصدی فروش لنوو در عرصه رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها نشان می دهد که می بایست به تدریج منتظر بازگشت رونق به این بخش از بازار باشیم و لنوو می خواهد که از این فرصت نهایت بهره را ببرد.

مهمترین رقیب لنوو یعنی HP توانست پس از سال ها و با یک عملکرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - درخشان در بازار آمریکای شمالی دوباره لقب بزرگترین تولید کننده رایانه های رومیزی دنیا را از چینی ها پس بگیرد. به نظر می رسد این بازار در سال های آینده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پل سفید استان مازندران - نوید رقابت تنگاتنگ تری را به بازیگران حاضر در آن می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone