🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41276.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل دیگر اطلاعات پروازهای هوایی را در اختیار سایت های شخص ثالث نمی گذارد

به نظر می رسد گوگل تصمیماتی جدی درباره نقش خود به عنوان یک سرویس مسافرتی اتخاذ کرده است و از روز دهم آوریل 2018، دسترسی به رابط برنامه نویسی QPX Express خود که برای جمع ...

به نظر می رسد گوگل تصمیماتی جدی درباره نقش خود به عنوان یک سرویس مسافرتی اتخاذ کرده است و از روز دهم آوریل 2018، دسترسی به رابط برنامه نویسی QPX Express خود که برای جمع آوری اطلاعات پرواز از سوی Kayak و Orbitz مورد استفاده قرار می گرفت را مسدود می کند؛ حرکتی که می تواند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آسیبی جدید به چنین سایت هایی وارد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کند.

وجود لیست پرواز قطعاً قابلیتی کاربردی برای کاربران است اما در صورتی که قادر به مشاهده زمان و قیمت پرواز برای سفر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بعدی تان در تابستان نباشید، قطعاً از استفاده از این سرویس ها دست می کشید. البته پایگاه های داده جایگزینی برای گوگل نیز وجود دارد که از جمله آنها می توان به Fareportal و Skypicker اشاره کرد.

همانطور که در گزارش ها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آمده، گوگل تا ماه آتی میلادی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جستجوی پرواز ITA را کنار می گذارد. اهالی مانتین ویو اخیراً اپلیکیشن Trips را هم عرضه کرده اند که تمام اطلاعات پرواز را از اکانت جیمیل کاربر استخراج کرده و در قالب اپلیکیشنی جداگانه نمایش می دهد. بنابراین می توان گفت تصمیم اخیر گوگل، بسیار جدی تر از آن چیزی است که قبلاً تصور می شد و این کمپانی به دنبال راه های تازه برای کسب درآمد از طریق نمایش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تبلیغات است.

با مسدود شدن رابط برنامه نویسی QPX Express، حالا مردم به استفاده از جستجوگر پرواز خود گوگل ترغیب می شوند و این حرکت به نفع گوگل و تقریباً هیچکس دیگر خواهد بود. 5 سال پیش، گوگل ITA Software را خریداری کرد؛ شرکتی که QPX را توسعه داده بود و از بینگ تراول، CheapTickets - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و اطلاعات خطوط هوایی American و United برای استخراج اطلاعات پرواز بهره می گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone