🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41273.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چیپست اختصاصی پردازش تصویر پیکسل 2 حدود یک ماه دیگر در دسترس قرار می گیرد

نسل دوم پیکسل های گوگل مزیت های فراوانی دارند اما به اعتقاد بعضی ها، دوربین استثنایی این موبایل مهمترین وجه تمایز آن ها نسبت به رقبا است؛ گوگل پیکسل 2 و مدل بزرگترش هر دو ...

نسل دوم پیکسل های گوگل مزیت های فراوانی دارند اما به اعتقاد بعضی ها، دوربین استثنایی این موبایل مهمترین وجه تمایز آن ها نسبت به رقبا است؛ گوگل پیکسل 2 و مدل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بزرگترش هر دو توانستند در بررسی های DxOMark امتیاز عجیب 99 را به دست بیاورند که یکی از دلایل اصلی این رکوردشکنی، چیپست اختصاصی پردازش تصویر آن ها بود.

«هسته بصری پیکسل» یکی از دلایل اصلی کیفیت بالای دوربین پیکسل 2 است

این چیپست اختصاصی که Pixel Visual Core نام دارد، خروجی ویدیوها و تصاویر گرفته شده را بهبود می بخشد. قرار بود گوگل با نخستین نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 برای توسعه دهندگان، این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویژگی را در دسترس قرار دهد اما حالا گزارشات نشان می دهند که خریداران نسل دوم پیکسل برای دسترسی به این چیپست همچنان باید دست نگه دارند.

با توجه به اطلاعات به دست رسیده، «هسته بصری پیکسل» (Pixel Visual Core) در پیش نمایش دوم توسعه دهندگان اوریو 8.1 قابل استفاده خواهد بود و این آپدیت نیز تا پایان ماه میلادی جاری منتشر می شود. گوگل انتظار دارد تا نسخه نهایی اندروید اوریو 8.1 را تا پیش از پایان امسال و طی ماه آتی عرضه کند.

بد نیست بدانید سیستم-بر-چیپ Pixel Visual Core را می توان معادل ساده شده چیپست های کوالکام، سامسونگ و اپل دانست که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عملکرد ویژه ای دارد و پردازش تصاویر +HDR را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرعت می بخشد. علت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آنکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - همچنان این چیپست به صورت کامل مورد استفاده قرار نگرفته این است که ظاهرا اهالی مانتن ویو فرصت کافی برای بهینه سازی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن را در اختیار نداشتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone