🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41274.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام باز هم از اپل شکایت کرد؛ این بار به خاطر افشای اطلاعات محرمانه به اینتل

همانطور که قبلاً هم دیده ایم، اپل و کوالکام دائماً و دائماً مشغول شکایت از همدیگر به دلایل مختلف هستند. از یک سو اپل خواستار دریافت غرامت 1 میلیارد دلاری از کوالکام است و از ...

همانطور که قبلاً هم دیده ایم، اپل و کوالکام دائماً و دائماً مشغول شکایت از همدیگر به دلایل مختلف هستند. از یک سو اپل خواستار دریافت غرامت 1 میلیارد دلاری از کوالکام است و از طرف دیگر، کوالکام می خواهد فروش آیفون را در چین متوقف - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند. در میانه تمام این ها نیز اپل می گوید که کوالکام بابت فروش لایسنس محصولات خود، رقمی منصفانه دریافت نمی کند و پول بیشتری از شرکایش می گیرد.

کوالکام که از روز نخست چیپ های مودم آیفون را تامین می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرد، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حالا قرار است جای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خود را به اینتل و مدیاتک بدهد که بنابر گزارش ها، تامین کننده چیپ های مودم آیفون های سال 2018 خواهند بود.

کوالکام اخیراً شکایت نامه تازه ای در دادگاه محلی سن دیگو تنظیم کرده و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مدعی شده که اپل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از اهرم خود برای دست یابی به اطلاعاتی درباره چیپ های مودم کوالکام استفاده کرده که سپس به اینتل منتقل شده اند. در این پرونده، کوالکام می گوید اپل مجبور به پایبندی به قراردادش با کوالکام بوده تا اطمینان حاصل شود مهندسین اپل اطلاعات محرمانه ای درباره چیپ های مودم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دریافت نمی کنند.

به بیان دیگر، کارمندان اپل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که مشغول همکاری با کوالکام بوده اند اجازه نداشته اند اطلاعات شان را با کارمندان دیگر اپل که با اینتل همکاری می کنند به اشتراک بگذارند. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کوالکام ضمناً مدعی شده که در ماه جولای، اپل در ایمیلی پرسیده که چیپ های مودم این شرکت چگونه با اپراتورهای وایرلس ناشناخته سازگاری دارد و به شکلی برنامه ریزی کرده که یکی از مهندسین اینتل نیز پاسخ کوالکام را دریافت کند.

تمام این پرونده های قضایی پیاپی، بیش از اپل به خود کوالکام آسیب می زنند، حتی اگر باور داشته باشیم کوالکام بازیگر اصلی چیپ های مودم است. در واقع کوالکام باید با شرکتی که مسئول 20 درصد از درآمد سال گذشته اش از تجارت چیپ مودم بود خداحافظی کند؛ اپل که 3.2 میلیارد دلار برای کوالکام درآمدزایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone