🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41271.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Video Compress؛ ساده ترین ابزار کاهش حجم ویدیو برای آیفون

همه ما دوست داریم که موقع فیلمبرداری از یک صحنه بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشیم. اما مشکل اینجاست که ویدیوهای با کیفیت به طرز عجیبی حجیم هم هستند و این موضوع می ...

همه ما دوست داریم که موقع فیلمبرداری از یک صحنه بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشیم. اما مشکل اینجاست که ویدیوهای با کیفیت به طرز عجیبی حجیم هم هستند و این موضوع می تواند برای ذخیره سازی یا آپلود و اشتراک گذاری آن ها مشکل ساز شود.

برای همین در چنین مواقعی می توان از اپلیکیشن های فشرده ساز برای کاهش حجم ویدیوها کمک گرفت. اپلیکیشن Video Compress که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - امروز معرفی می کنیم، تجربه ای فوق العاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لذت بخش از فشرده سازی ویدیوها را در پلتفرم iOS برایتان به ارمغان می آورد.

این اپلیکیشن 6 مگابایتی ساده ترین راه ممکن برای فشرده سازی را در اختیار شما قرار داده: ویدیوهایتان را به آن بدهید و فقط با یک «سوایپ» ساده، خروجی را با کیفیت و حجم دلخواه تحویل بگیرید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Video Compress می تواند با همین روش، حجم سنگین ترین ویدیوها را به %50 درصد حجم اولیه و حتی کمتر کاهش بدهد. خوشبختانه در Video Compress برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فشرده سازی ویدیوها هیچ محدودیتی ندارید، و نکته عالی این که بر خلاف بسیاری از فشرده سازهای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - iOS در این اپلیکیشن روی خروجی ها شاهد هیچ گونه نشان و واترمارکی نخواهید بود.

Video Compress می تواند خروجی ها را در دو فرمت mp4 و mov تحویل تان بدهد که کیفیت نهایی ویدیو هم مستقیما به انتخاب شما از بین این دو بستگی دارد. اما ترجیحا بهتر است که خروجی ها را در فرمت mp4 ذخیره کنید تا در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گستره وسیع تری از دیوایس ها شاهد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پخش آن ها باشید.

این اپلیکیشن فوق العاده اگر چه فشرده سازی ویدیوها را به طرز باورنکردنی ای ساده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرده، اما قابلیت ویژه دیگری در خود ندارد. معمولا اپلیکیشن های این چنینی در کنار فشرده سازی ویدیو ابزار دیگری برای تنظیم نسبت تصویر و برش زدن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویدیو یا تغییر رزولوشن هم در اختیار کاربران قرار می دهند که متأسفانه از آن ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در Video Compress خبری نیست.

البته توسعه دهنده این اپ در اقدامی عجیب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای برش زدن و ریسایز کردن و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کارهای دیگری مثل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اعمال افکت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - روی ویدیوها، اپلیکیشن های جداگانه ای در اپ استور منتشر کرده که همگی را باید به طور جداگانه دانلود کنید. از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن جا که هر سه اپ دیگر درست مثل Video Compress رایگان هستند، عجیب است که همه شان در یک اپلیکیشن واحد در اختیار کاربران قرار نگرفته اند.

اما در هر صورت نمی توان کتمان کرد که هر سه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن Video Cut، Video Crop و Video Effect کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و می توانند مکمل خوبی برای Video Compress باشند. تمامی این اپلیکیشن ها را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور دانلود کرده و تجربه لذت بخشی از ویرایش ویدیوها داشته باشید.

دانلود از اپ استور 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone