🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41275.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

راهکار مایکروسافت برای جای دادن جک هدفون در فضایی بسیار کمتر

یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب شده تا برخی سازندگان گجت های هوشمند -به خصوص اپل- به فکر حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از موبایل های هوشمند بیوفتند، فضای زیادی است که می ...

یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب شده تا برخی سازندگان گجت های هوشمند -به خصوص اپل- به فکر حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از موبایل های هوشمند بیوفتند، فضای زیادی است که می بایست به این پورت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - خروجی اختصاص داد. حالا مایکروسافت در قالب یک پتنت راهکاری برای این مشکل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - ارائه کرده است.

این پتنت در خصوص نوع جدیدی از جک 3.5 میلی متری است که قابلیت اتساع دارد و می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - توان آن را در فضایی به اندازه نیمی از فضای مورد نیاز فعلی جای داد. این پورت جدید به جای آن که فضای دایره ای کامل به قطر ۳.۵ میلی متر را درون خود داشته باشد، تنها یک ورودی کوچک دارد که فقط در هنگام ورود پورت مذکور به درون خود فضای مورد نیاز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - را فراهم می سازد.

این پورت جدید هدفون را می توان به جیب یک شلوار تشبیه کرد که در حالت عالی کاملاً تخت است و تنها با ورود دست شماست که از هم باز شده و محفظه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود را در اختیار قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان

مایکروسافت در پتنت مورد بحث سه حالت را برای ورودی پیشنهاد می دهد. این که جک هدفون در حالت بلا استفاده بودن نیمی از فضای دایره ای مورد نیاز جک را داشته باشد و بخش بالایی آن از ماده نرم قابل ارتجاعی تشکیل شود.

حالت دوم شرایطی را نشان می دهد که یک فک قابل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - جابجایی در بخش بالایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - تعبیه شود. فک مذکور با ورود پورت هدفون از جای خود بلند شدن و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - فضای کافی را در اختیار قرار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - می دهد.

گزینه سوم نیز شامل تعبیه دو عضو نرم در بالا و پایین است که به طور کامل پورت ورودی را در بر می گیرند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان

گرچه این ایده به نظر بسیار جالب و کاربردی می رسد، اما ممکن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - است هرگز شاهد استفاده از آن در هیچ گجتی نباشیم، چرا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - که بسیاری باور دارند که صرف نظر از فضای مورد نیاز، عمر جک هدفون 3.5 میلی متری و به طور کل موسیقی آنالوگ به پایان راه خود رسیده و لازم است که رابط های جدیدتری چون USB-C - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان - و ارتباط بی سیم را جایگزین آن سازیم.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بویین زهرا استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone