🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41261.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مورگان استنلی: آیفون 10 بازار تعطیلات آخر سال را از شرکت های دیگر می دزدد

در مورد قیمت بالای آیفون X صحبت های بسیاری شده و می دانیم که با این وجود طرفداران بسیاری هم دارد. کیت هوبرتی از تحلیلگران شناخته شده موسسه مورگان استنلی در رابطه با آیفون های ...

در مورد قیمت بالای آیفون X صحبت های بسیاری شده و می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دانیم که با این وجود طرفداران بسیاری هم دارد. کیت هوبرتی از تحلیلگران شناخته شده موسسه مورگان استنلی در رابطه با آیفون های جدید اپل گفته که بازار خرید کریسمس به شدت تحت تاثیر آن ها قرار خواهد گرفت.

به گفته او، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آیفون X به تنهایی رقمی معادل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۳۰ میلیارد دلار را از دیگر شرکت ها خواهد گرفت و به سرمایه اپل اضافه خواهد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد. حالا اگر آیفون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۸ و ۸ پلاس را هم به لیست خرید شب عید کسانی که کریسمس را جشن می گیرند اضافه کنیم، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این رقم به ۵۳ میلیارد دلار می رسد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

این یعنی کاربران به جای صرف دلارهای خود روی اجناس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دیگر، آن ها را ذخیره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد تا روی محصولات جدید اپل آن را سرمایه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گذاری کنند. این ۵۸ میلیارد دلار نه فقط از شرکت های تولیدکننده موبایل، بلکه از کل بازار جمع آوری می شود و به جیب اپل ریخته می شود.

هوبرتی می گوید که با پرداخت ۱۰۰۰ دلار برای یک موبایل، احتمالا خریدار پیش خودش فکر می کند «من تازه یک موبایل ۱۰۰۰ دلاری خریدم، فعلا نیازی به یک جفت شلوار جین ندارم.»

البته مخالفت هایی هم با گفته های هوبرتی وجود دارد. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربران ممکن است با طرح های مختلفی آیفون X را بخرند. یعنی به جای پرداخت یک باره ۱۰۰۰ دلار، طی ۲۴ تا ۲۸ ماه این مبلغ را ذره ذره می پردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیشداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شما هفده شهریور عجب شیر اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در هفده شهریور شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone