🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42156.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل به روزرسانی رسمی iOS ،watchOS و tvOS را منتشر کرد

اپل جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود تحت عنوان iOS 11 را برای آیفون، آیپد و آیپادها عرضه کرده که حالا با توقف پشتیبانی از اپلیکیشن های 32 بیتی، تنها نسخه های 64 بیتی نرم ...

اپل جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود تحت عنوان iOS 11 را برای آیفون، آیپد و آیپادها عرضه کرده که حالا با توقف پشتیبانی از اپلیکیشن های 32 بیتی، تنها نسخه های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 64 بیتی نرم افزارها را اجرا خواهد کرد.

کمپانی ساکن کوپرتینو در کنار iOS جدید، نسخه 11 سیستم عامل tvOS برای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ستاپ باکس های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسل چهارم به بعد و همچنین 4 watchOS برای تمام ساعت های هوشمند خود را نیز ارائه کرده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در iOS 11 امکان استفاده همزمان از 3 اپلیکیشن برای آیپد فراهم شده است

اما در میان سیستم عامل های مورد بحث، به روزرسانی iOS تا حدودی از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که علاوه بر داشتن کاربران بیشتر، تغییرات بسیاری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نیز به همراه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داشته و ویژگی هایی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مانند مولتی تسکینگ و حفاظت از حریم خصوصی را بهبود بخشیده است. همچنین یکی از موارد جالب در آپدیت اخیر، امکان استفاده همزمان از 3 اپلیکیشن بوده که با ترکیب قابلیت های «Split View» و «Slide Over» برای کاربران آیپد فراهم شده است.

لازم به ذکر است که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای دریافت iOS 11 (در صورت ارائه شدن برای آیفون یا آیپد مورد استفاده) کافیست دستگاه را به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - منبع برق متصل کرده و از مسیر «Settings > General > Software Update» به روزرسانی مورد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بحث را دانلود و نصب کنید.

با 11 ویژگی iOS 11 برای آیپدها آشنا شوید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واژه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر طرفای بلوار کردستان پیرانشهر تعمیر مایکروفر اسنوا SW 54206 هم دارید
پاسخ: بله در بلوار کردستان شهر پیرانشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone