🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42147.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

منع استفاده از پیام رسان ها در عربستان سعودی برداشته شد

عربستان سعودی از شب گذشته، ممنوعیت یک ساله استفاده از سرویس های پیام رسان و اپلیکیشن های موبایل نظیر اسکایپ، واتس اپ و اسنپ چت را لغو کرد. طبق آخرین بیانیه منتشر شده از سوی ...

عربستان سعودی از شب گذشته، ممنوعیت یک ساله استفاده از سرویس های پیام رسان و اپلیکیشن های موبایل نظیر اسکایپ، واتس اپ و اسنپ چت را لغو کرد.

طبق آخرین بیانیه منتشر شده از سوی مقامات ارتباطات مخابراتی که در توییتر منتشر شد، هر اپلیکیشن انتقال دهنده صدا و تصویر که با مقررات همخوانی داشته باشد می تواند در این کشور فعالیت کند.

با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد سعودی، چنین تصمیمی منطقی است. با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاهش قیمت نفت و در جهت کاهش وابستگی به این ماده طبیعی، عربستان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سعودی به دنبال بهره برداری بیشتر از اینترنت است.

چندی پیش، زین العابدین توفیق از توسعه دهندگان نرم افزار عرب، اپلیکیشنی به نام Sarahah منتشر کرد که در مدت زمانی اندک توانست در صدر جدول بیشترین دانلودهای اپ استور اپل و پلی استور گوگل قرار بگیرد. استارتاپ های مشابه دیگری نیز در حال جلب توجه سرمایه گذاران خطرپذیر هستند.

هالا فادل از Leap Ventures سال گذشته گفته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بود که با توجه به جمعیت 70 درصد زیر 30 سال، حالا بهترین زمان است که اعراب به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این زمینه روی آورند از جمعیتی فوق العاده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اجتماعی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و وابسته به دنیای دیجیتال بهره برداری کنند.

وزیر ارتباطات عربستان سعودی نیز گویا با این گفته ها موافق است و در این بیانیه نوشته است: «تحول دیجیتالی یکی از محرک های کلیدی اقتصاد سعودی است، چون به رشد کسب و کارهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وابسته به اینترنت انگیزه می دهد، به خصوص در صنایع سرگرمی و رسانه.»

هنوز قانونگذاری های سخت گیرانه پیرامون اینترنت در عربستان سعودی ادامه دارد اما با باز شدن اسکایپ، واتس اپ و دیگر سرویس ها، سعودی تلکام، اتحاد اتصالات و زین سعودی، سه اپراتور اصلی تلفن همراه این کشور با چالش ها و رقابت سخت تری روبرو هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برفین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر مرکز شما آیا روستای چورکوچان آستانه اشرفیه اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در روستای چورکوچان شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone