🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42158.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وب سایت اختصاصی گوگل برای کسب و کارها راه اندازی شد

گوگل امروز وب سایت جدید «statup» را راه اندازی کرده که تمام اطلاعات، ابزارها و خدمات مورد نیاز برای بنیان گذاران کسب و کارهای نوپا را به منظور دسترسی راحت تر در اختیار آنان قرار ...

گوگل امروز وب سایت جدید «statup» را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - راه اندازی کرده که تمام اطلاعات، ابزارها و خدمات مورد نیاز برای بنیان گذاران کسب و کارهای نوپا را به منظور دسترسی راحت تر در اختیار آنان قرار می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دهد.

همان گونه که از اسم این سایت نیز مشخص است، تمرکز آن بر ارائه ابزارها و خدمات خود گوگل از جمله Android Studio ،Analytic ،Google Hire ،Google Map و ... به صورت یکجاست. در واقع startup، جدید است ولی ابزارهای آن از مدت ها پیش توسط این شرکت ارائه شده و حالا دسترسی به آنها راحت تر از قبل گشته.

استارتاپ، راهکارهایی جهت اداره کسب و کار نیز ارائه می دهد

وب سایت جدید همچنین حاوی نکات پیشنهادی متعددی برای کسب و کارهاست. در واقع می توان گفت هدف گوگل از راه اندازی startup، فراهم آوردن راهنمایی هایی است که نیاز به شفافیت و جزئیات بیشتری دارند. به عنوان مثال کاربران می توانند بهترین راهنمایی ها برای استخدام در شرکت ها، رهبری گروه یا هدف گذاری کسب وکار و نحوه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دستیابی به آن را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با استفاده از سایت جدید بیامورند. بسیاری از این راهکارها و آموزه ها بر مبنای اطلاعاتی از رهبران - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یا گروه های مختلف همکار گوگل استخراج شده است.

از دیگر خدمات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن می توان به ارائه پیشنهاداتی به کاربران مبنی بر پیوستن به گروه های کاری اداره شده توسط گوگل اشاره نمود.

آمارها حکایت از این دارند که به واسطه همکاری گوگل با بیش از 50 سازمان دیگر تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سال 2011، خدمات این استارتاپ، 40 هزار فرصت شغلی و 3.9 میلیارد دلار افزایش سرمایه ایجاد کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone