🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42148.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات موبایل هوآوی Mate 10 Lite افشا شد؛ نمایشگر 18:9 و دو دوربین دوگانه

هوآوی برنامه دارد طی امسال، از مدل های مختلف خانواده موبایل های Mate 10 رونمایی کند. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی اخیراً تصاویر و اطلاعاتی از موبایل Mate 10 Lite منتشر کرده که ...

هوآوی برنامه دارد طی امسال، از مدل های مختلف خانواده موبایل های Mate 10 رونمایی کند. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی اخیراً تصاویر و اطلاعاتی از موبایل Mate 10 Lite منتشر کرده که پیش تر با نام رمز «Rhone» شناخته می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد. مدل Lite، ارزان قیمت ترین مدل خانواده پرچمدار هوآوی به شمار می رود اما در عین حال، مشخصات سخت افزاری تحسین برانگیزی در خود جای داده که از جمله آنها می توان به نمایشگر FullView با نسبت ابعاد 18:9 و دو دوربین دوگانه اشاره کرد.

Mate 10 Lite به نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 2160x1080 مجهز شده که 83 درصد از بدنه جلویی را پوشانده است. جالب است بدانید که این موبایل، در واقع رزولوشن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بالاتری نسبت به Mate 10 دارد؛ زیرا میت 10 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار است از نسبت ابعاد 16:9 بهره مند باشد. علاوه بر این، Lite از طراحی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تمام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فلزی بهره می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برد و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی عرضه می گردد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

چیپست هشت هسته ای کایرین 659 با فرکانس کاری 2.46 گیگاهرتز قلب تپنده دستگاه خواهد بود و از دیگر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مشخصات می توان 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داخلی اشاره کرد. از طرف دیگر، دوربین اصلی به دو سنسور 16 و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 2 مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین جلو هم با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی، ثبت تصاویر سلفی با کیفیت، همراه با افکت بوکه را تضمین می کند. باتری 3340 میلی آمپر ساعتی به دستگاه سوخت می رساند و اندروید 8.0 اوریو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و رابط کاربری EMUI 5.1 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده اند.

در حال حاضر انتظار می رود Mate 10 Lite همراه با سایر موبایل های این خانواده در روز 16 اکتبر به صورت رسمی عرضه شود. گفتنی است که Mate 10 با نام G10 یا Maimang 6 در چین عرضه خواهد شد و در واقع فردا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - معرفی می گردد. پس از برگزاری مراسم معارفه، Mate 10 Lite حدوداً یک ماه بعد با قیمت 455 دلار روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone