🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42161.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: تلویزیون خمیده 4K HDR پریمیوم سامسونگ مدل MU8995

سامسونگ امسال نسل جدید تلویزیون های UHD پریمیومش را در قالب خانواده MU معرفی کرده که جایگاهی پایین تر از سری برتر QLED دارند و جایگزین خانواده KS سال 2016 شده اند. برای آشنایی با ...

سامسونگ امسال نسل جدید تلویزیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های UHD پریمیومش را در قالب خانواده MU - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - معرفی کرده که جایگاهی پایین تر از سری برتر QLED دارند و جایگزین خانواده KS سال 2016 شده اند. برای آشنایی با سیستم نامگذاری تلویزیون های سامسونگ کافیست بدانید سری JS/JU به سال 2015، سری KS/KU به سال 2016 و سری MU/M/Q به سال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2017 تعلق دارند.

سال گذشته تلویزیون خمیده KS8500 از خانواده SUHD های سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را بررسی کردیم که با استفاده از فناوری نقاط کوانتومی (Quantum Dot) کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را ارائه می کرد، اما قیمت نسبتاً بالایی هم داشت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این کمپانی کره ای امسال تصمیم گرفته سری جایگزین را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با قیمت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مناسب تری روانه بازار نماید، اما برای این کار مجبور شده پنل Quantum - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Dot را حذف کرده و از پنل های VA LCD استفاده کند. بنابراین از نظر فنی و کیفی، تلویزیون MU8995 به KS8500 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نخواهد رسید، اما اگر اختلاف قیمت چند صد دلاری (در زمان عرضه اولیه) را در نظر بگیرید، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - احتمالاً رضایت بیشتری از کیفیت تصویر سری جدید پیدا می کنید.

ابتدا نگاهی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به مشخصات فنی تلویزیون خمیده 65 اینچی MU8995 سامسونگ می اندازیم:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همان طور که می بینید، تمام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قابلیت ها و ویژگی های مورد نیاز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک تلویزیون در سال 2017 در این مدل وجود دارد، اما آیا با حذف پنل نقاط کوانتومی، کیفیت تصویر آن شایسته عنوان پریمیوم هست یا خیر؟ در ادامه با بررسی دیجیاتو همراه باشید.

طراحی

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

سامسونگ MU8995 تلویزیون کاملاً زیباییست. نمایشگر خمیده با انحنای جزئی (4200R)، حاشیه های چند میلیمتری در طرفین، فریم فلزی با کیفیت و پایه های استیل، همگی به جذابیت این محصول کمک می کنند. کمپانی سازنده این سبک طراحی را 360 Design می نامد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همچون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گذشته، تمام ورودی های تلویزیون از طریق یک کابل رابط و قطعه اضافه One Connect به بیرون بدنه منتقل شده اند که دسترسی به درگاه های مختلف را ساده تر می کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

سامسونگ حتی برای مخفی کردن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این کابل رابط و کابل برق هم مسیر مجزایی را درون پایه سمت چپ و پشت بدنه تعبیه کرده، اما شاید کوتاه بودن کابل برق در این حالت کمی مشکل ساز شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پایه های دستگاه بدون هیچ ابزاری در جای خود محکم می شوند و استحکام خوبی هم دارند. دو محل برای تعبیه پایه ها زیر بدنه تلویزیون تعبیه شده که بسته به عرض میز می توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید، اما استفاده از دو محل نزدیک به لبه دستگاه جلوه بهتری دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پشت دستگاه اگرچه همچنان پلاستیکی است، اما بافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زیبایی دارد و مانند مدل سال قبل مستعد اثر انگشت و لک نیست، ضمن اینکه کابل ها و درگاه ها به خوبی پنهان شده اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

وقتی از کنار به تلویزیون MU8995 سامسونگ نگاه می کنید، ضخامت آن بیش از حد معمول به نظر می رسد که البته به خاطر خمیدگی آن است، وگرنه کل دستگاه بسیار ظریف و باریک طراحی شده.

تنها دکمه این تلویزیون در زیر بدنه و نزدیک به لبه راست آن قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که به صورت چند جهته عمل می کند، اما برای دسترسی به امکانات کامل باید حتماً ریموت کنترل را در اختیار داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

ریموت کنترل این دستگاه هم بسیار ساده و با حداقل تعداد دکمه طراحی شده که وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در مجموع سامسونگ با حفظ رویکرد مینیمالیستی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در طراحی، کیفیت ساخت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تلویزیون جدیدش را نسبت به مدل سال گذشته افزایش داده و قطعات با کیفیت تری را در آن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به کار گرفته، به همین دلیل عنوان «پریمیوم» حداقل از نظر ظاهری، شایسته MU8995 خواهد بود.

کیفیت تصویر

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همان طور که گفتیم تلویزیون UHD - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پریمیوم سامسونگ MU8995 مانند مدل KS8500 به پنل کوانتومی مجهز نیست، اما باز هم تصاویر بسیار با کیفیتی را به نمایش می گذارد.

کنتراست تصویر پنل VA مورد استفاده در MU8995 به رقم 4167:1 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رسد که از دیگر اعضای خانواده 2017 سامسونگ مقداری کمتر است، اما به مراتب بهتر از پنل های IPS مورد استفاده در تلویزیون های پریمیوم 2017 ال جی به شمار می رود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با توجه به این نسبت کنتراست و روشنایی بسیار خوب نمایشگر که در شرایط مختلف در بازه 450 تا 650 نیت قرار می گیرد، هیچ مشکلی برای تماشای تلویزیون در محیط های پر نور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نخواهید داشت. روکش نیمه مات نمایشگر که بازتاب بسیار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمی دارد هم در چنین شرایطی به شما کمک خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پنل تلویزیون MU8995 سامسونگ نور مورد نیازش را از لبه ها دریافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند و به فناوری نوردهی موضعی (local dimming) هم مجهز است، اما ساختار عمودی مناطق نوردهی باعث می شود در صحنه هایی با اختلاف نوری زیاد، ستون های روشنی در بخش های پرنور تصویر تشکیل شوند.

این وضعیت ممکن است روی تجربه تماشای فیلم در محیط های تاریک تأثیر منفی بگذارد، اما توجه داشته باشید بسیاری از تلویزیون های هم رده اصلاً تکنولوژی نوردهی موضعی ندارند و هر صحنه پرنور در محتوا، کل نمایشگر را نورانی می کند. گفتنیست فقط مدل های MU8 و MU9 پریمیوم UHD سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در سال 2017 از فناوری نوردهی موضعی بهره می برند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

یکی از مشکلات پنل های VA - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زاویه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دید محدود آنها در مقایسه با پنل های IPS است و این موضوع در MU8995 و دیگر اعضای خانواده اش دیده می شود. خمیده بودن نمایشگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم عامل دیگریست تا موقعیت بیننده نسبت به این تلویزیون را محدود کند. بنابراین تلویزیون جدید سامسونگ مناسب فضاهای محدود با تعداد بینندگان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زیاد نیست.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

از نظر پوشش گاموت های رنگی، مدل MU8995 عملکرد مطلوبی دارد و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گاموت های DCI-P3 و Rec 2020 را به ترتیب با 90.78 و 68.07 درصد پوشش می دهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که اگرچه نسبت به مدل های کوانتوم دات کمتر است، اما تصاویر واقعاً شفاف و زنده ای را به نمایش می گذارد.

خوشبختانه به خاطر استفاده از پنل VA مشکل burn-in یا ماندگاری تصویر روی نمایشگر را نداریم، موضوعی که در پنل های IPS و حتی OLED بسیار رایج است. نرخ رفرش 120 هرتز (Motion Rate 240) و زمان پاسخدهی بسیار کم پیکسل ها هم شما را در تماشای محتوای سریع کمک می کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در مجموع تلویزیون MU8995 سامسونگ کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اگر از کاهش جزئی پوشش رنگی و روشنایی کمتر در مقایسه با مدل سال گذشته (KS8500) و زاویه دید محدود پنل VA صرف نظر کنیم، می توانیم این تلویزیون را یکی از بهترین گزینه ها در رده قیمتی خودش به حساب آوریم.

ارتباطات

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تلویزیون MU8995 سامسونگ به یک درگاه USB و یک پورت شبکه روی بدنه مجهز شده، ضمن اینکه چهار درگاه HDMI، دو پورت USB دیگر، ورودی های AV و کامپوننت و خروجی صدای اپتیکال نیز از طریق قطعه One Connect در اختیار کاربر قرار می گیرند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این تلویزیون همچنین از طریق امکانات ارتباطی بیسیم مانند وای-فای و بلوتوث به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - راحتی به اینترنت، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شبکه داخلی و دیگر دستگاه های موجود در شبکه متصل شده و به تبادل صوت، تصویر و داده می پردازد. اگر اپلیکیشن Smart View سامسونگ را روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید، قابلیت کنترل کامل تلویزیون را به دست می آورید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

خوشبختانه تأخیر تمام ورودی های HDMI در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حالت های مختلف، حتی با فعال سازی HDR بسیار کم است. البته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این موضوع در اکثر تلویزیون های پریمیوم سال 2017 به چشم می خورد، ضمن اینکه تلویزیون های جدید ال جی و TCL در این زمینه به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مراتب بهتر عمل می کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تأخیر ورودی برای گیمرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دلیل سامسونگ گزینه Game Mode را هم در تنظیمات تلویزیون قرار داده که در زمان اتصال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنسول های بازی می توانید آن را فعال کنید و تأخیر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ورودی را مقداری کاهش دهید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

کیفیت صدا

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

سامسونگ در تلویزیون MU8995 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیز همانند مدل سال گذشته، 40 وات توان خروجی را از طریق دو بلندگوی معمولی و دو ووفر 10 واتی ارائه می دهد، که حتی در ولوم زیاد هم صدایی قابل قبول را برای استفاده های عادی مانند تماشای تلویزیون یا فیلم به همراه دارد، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اما از شفافیت لازم را برای پخش موسیقی برخوردار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیست.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

جالب است که سامسونگ مدتهاست کمپانی بزرگ هارمان را خریده، اما فناوری های پیشرفته و اسپیکرهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حرفه ای هارمان کاردن را به جای تلویزیون های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خود سامسونگ، در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محصولات ال جی (به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خصوص مدل SJ8500 که رقیب اصلی MU8995 به شمار می رود) می بینیم.

قابلیت های هوشمند

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همچون اکثر محصولات 2017 سامسونگ، مدل MU8995 هم به نسخه جدید سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و پلتفرم هوشمند تایزن مجهز شده که اجرای آن بر عهده پردازنده چهار هسته ای قرار دارد. در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مقایسه با نسخه 2016 رابط کاربری تلویزیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - واقعاً بهتر شده؛ هم به فرمان ها سریع تر پاسخ می دهد و هم دسترسی به گزینه های مختلف راحت تر صورت می گیرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اپلیکیشن های موجود برای این سیستم عامل هم بسیار متنوع هستند و برنامه های پرکاربردی همچون یوتوب، نتفلیکس، هولو، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اسپاتیفای، آمازون و غیره در دسترس کاربران قرار دارند. البته کمیت و کیفیت برنامه های فارسی زبان هنوز چندان مطلوب نیست و جا دارد که سامسونگ برنامه ویژه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ای را برای تشویق توسعه دهندگان ایرانی در نظر بگیرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

مرورگر وب دستگاه هم عملکرد بسیار سریعی دارد و محتواهای مختلف را به راحتی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمایش می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

ریموت کنترل دستگاه به خوبی از عهده اجرای وظایفش بر می آید و از میکروفون تعبیه شده در آن می توان برای فرمان صوتی و جستجو استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در مجموع تلویزیون MU8995 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سامسونگ هوشمند تر از قبل شده و عملکرد روان و نسبتاً بی نقصی را ارائه می دهد، اما به دلایل مختلف از جمله محدودیت اپلیکیشن ها، مسدود بودن سرویس های ویدیویی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بین المللی و معضل همیشگی تایپ با ریموت کنترل، هنوز هم نمی توان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تلویزیون های هوشمند را جایگزین دیگر گجت ها نمود.

جمع بندی

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تلویزیون MU8995 سامسونگ اگرچه به کیفیت نسل قبلی یعنی KS8500 نمی رسد، اما باز هم در رده قیمتی خودش یکی از بهترین های بازار است. رنگ مشکی عمیق و کنتراست خوب، تماشای محتوا در محیط تاریک را لذت بخش می کند و روشنایی بالای نمایشگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در کنار بازتاب نسبتاً کم نیز بر نور محیط غلبه می نماید.

تلویزیون MU8995 با پشتیبانی از استاندارد HDR1000 و عمق رنگ 10 بیتی، عملکرد بسیار خوبی در نمایش محتوای HDR واقعی دارد، ضمن اینکه موتور پردازش تصویر قوی آن، ویدیوهایی با رزولوشن پایین را هم به خوبی تا سطح 4K می رساند یا به اصطلاح Up-scale - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با این حال، تصمیم برای خرید این تلویزیون کمی دشوار است. تولید مدل KS8500 از سوی سامسونگ متوقف شده و در اکثر بازارهای دنیا دیگر این مدل را نمی بینیم، اما در کشورمان هنوز مدل 65 اینچی آن با قیمت حدود 11 میلیون تومان پیدا می شود، به همین دلیل همه چیز بستگی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به قیمت اولیه MU8995 دارد.

این تلویزیون هم اکنون در سایت آمازون با قیمت 1700 دلار از سوی فروشندگان مختلف عرضه شده و اگر با همین حدود قیمت وارد بازار ایران شود، قطعاً ارزش خرید بسیار بالایی خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داشت، در غیر این صورت می توانید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همان مدل KS8500 را تهیه کنید که کیفیت تصویر نسبتاً بالاتری را ارائه می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگر شما هم مثل ما هنوز دلیل وجودی تلویزیون های خمیده (در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دنیای واقعی، نه در تبلیغات) را درک نکرده اید، مدل MU8000 با حداقل 100 دلار قیمت کمتر می تواند گزینه بسیار بهتری برایتان باشد، در حالی که از نظر ویژگی های فنی و عملکرد کلی هیچ تفاوتی با مدل خمیده ندارد.

از طرفی، شاید بهتر باشد نگاهی به رقبای این دستگاه هم بیندازید. تلویزیون SJ8500 ال جی رقیب مستقیم MU8995 سامسونگ محسوب می شود و اگرچه از نظر ویژگی های نمایش تصویر کمی ضعیف تر است، اما زاویه دید وسیع تر، کیفیت صدای بهتر و تأخیر فوق العاده کم در ورودی ها، می تواند آن را به انتخاب اول گیمرها تبدیل سازد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
تلویزیون SJ8500 ال جی

سونی هم یکی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگر از بازیگران اصلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این بازار محسوب می شود که مدل های X900E و X850E را در این بازه قیمتی عرضه کرده. تلویزیون های سونی از نظر ویژگی های تصویر، برتری محسوسی را ارائه می کنند اما شاید قیمت آنها به خصوص در بازار کشورمان، کمی بیشتر باشد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
تلویزیون X900E سونی

در تصویر زیر، مقایسه تلویزیون های MU8995 سامسونگ، SJ8500 ال جی و X900E سونی که هر سه از مدل های پریمیوم سال 2017 محسوب می شوند را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نگاه یکی از سایت های معتبر ارزیابی تلویزیون مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بنابراین در بازار کنونی انتخاب سختی دارید و قیمت این تلویزیون ها می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخابشان ایفا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند.

از طرف دیگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حتی اگر گران قیمت ترین تلویزیون بازار را هم بخرید باز هم محتوای در دسترس برای تماشا روی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن حرف اول و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آخر را می زند. همان طور که می دانید محتوای 4K در حال حاضر بسیار محدود است و ویدیوهای HDR هم چندان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زیاد نیستند.

حتی اگر فرض کنیم به سرویس هایی همچون نتفلیکس هم دسترسی داشته باشید، باز هم به پهنای باند بسیار بالا (حداقل 20 مگابیت بر ثانیه به صورت پایدار) و ترافیک نامحدود نیازمندید تا ویدیوهای 4K HDR را تماشا کنید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بنابراین برای تهیه تلویزیون نباید به کلیپ های تبلیغاتی فوق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - العاده ای که در نمایشگاه ها پخش می شوند اکتفا کنید و شرایط واقعی استفاده از آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم در نظر بگیرید.

گفتنیست تلویزیون MU8995 سامسونگ فقط در دو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مدل 55 و 65 اینچ عرضه می شود و برخلاف سال گذشته، نمونه 49 اینچی ندارد. در پایان مروری بر نقاط قوت و ضعف این تلویزیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خواهیم داشت:

نقاط قوت
  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوب
  • نسبت کنتراست مناسب
  • تأخیر کم ورودی ها
  • تبدیل خوب محتوای عادی به 4K HDR
  • عملکرد روان و سریع سیستم عامل هوشمند
نقاط ضعف
  • زاویه دید محدود
  • روشنایی و کیفیت تصویر کمتر نسبت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نسل قبل
  • عملکرد ضعیف نوردهی موضعی در مقایسه با مدل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های پیشرفته (FALD)
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone