🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42149.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تسلا با همکاری AMD در حال آماده سازی چیپ مخصوص برای اتومبیل های خودرانش است

تسلا احتمالا در حال توسعه چیپی است که به وسیله آن تمام اطلاعات مرتبط با یک اتومبیل خودران را کنترل کند. اتومبیل های تمام-خودران بنا به وعده ایلان ماسک باید تا سال 2019 آماده بهره ...

تسلا احتمالا در حال توسعه چیپی است که به وسیله آن تمام اطلاعات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مرتبط با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک اتومبیل خودران را کنترل کند. اتومبیل های تمام-خودران بنا به وعده ایلان ماسک باید تا سال 2019 آماده بهره برداری شوند.

به گزارش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - CNBC، این خودروساز معروف آمریکایی در حال کار با AMD برای تولید این چیپ مخصوص است. چندی پیش تسلا با استخدام جیم کلر، از مدیران اجرایی سابق AMD و جایگزین کردن آن با کریس لتنر، مدیر بخش مهندسی سخت افزار اتوپایلوت تسلا، گمانه زنی ها را بالا برد و حالا نیز از همکاری مستقیم با AMD می شونیم.

سانجای جها مدیر عامل گلوبال فاندریز، از زیر مجموعه های AMD امروز در کنفرانسی با اشاره - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مستقیم گفت که آن ها در حال کار کردن با تسلا هستند. تمرکز اصلی گلوبال فاندریز تولید چیپ و مدارهای الکتریکی است.

حتی CNBC می گوید که تسلا نمونه هایی از اولین پردازنده هایش را دریافت کرده است و حالا مشغول انجام یک سری تست روی آن ها است.

تبدیل اتومبیل ها به وسیله ای کاملا هوشمند و خودران نیازمند به قدرت محاسباتی بالایی است تا همه داده ها و دیده های دریافت شده توسط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سنسورها و دوربین ها را در کنار هم قرار داده و در لحظه تحلیل کند و فرمان حرکت بدهد. اینتل نیز در حال حاضر با Waymo از زیر مجموعه های آلفابت مشغول همکاری است.

در همین حین، انویدیا کار با تویوتا، آئودی، ولوو و تعدادی دیگر از شرکت های خودروسازی را آغاز کرده است. تا چندی پیش نیز تسلا با انویدیا همکاری می کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone