🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42142.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

رسماً تأیید شد: گوگل بخشی از کسب و کار موبایل HTC را به مبلغ 1.1 میلیارد دلار می خرد

چند روز پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد بخش موبایل HTC را به طور کامل خریداری کند و به کار یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی شرقی پایان ...

چند روز پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد بخش موبایل HTC را به طور کامل خریداری کند و به کار یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی شرقی پایان دهد. اما حالا گوگل تایید می کند که قصد دارد بخشی از کسب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و کار HTC و نه کل آن را بخرد.

گوگل قرار است بابت خرید تیم پیکسل اچ تی سی، مبلغ 1.1 میلیارد دلار بپردازد و طی این قرارداد، تعداد نامشخصی از کارمندان اچ تی سی تحت نظارت ریک اوسترلوه به گوگل منتقل می شوند.

علاوه بر تیم توسعه دهنده پیکسل و افراد آن، گوگل یک لیسانس غیر انحصاری بابت برخی تکنولوژی های اچ تی سی به دست آورده تا از آن ها در بخش سخت افزاری استفاده کند.

با به دست آوردن این مبلغ 1.1 میلیارد دلاری، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اچ تی سی می گوید که تعهد به برند خودش را توانمندتر می سازد. مهندسین شرکت به کار روی اسمارتفون پرچمدار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بعدی اچ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تی سی ادامه داده و احتمالا با این تزریق سرمایه، کسب و کار واقعیت مجازی شرکت نیز تقویت خواهد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شد.

با توجه به این اعلام خبر، احتمال اینکه گوگل دوباره از خرید خود پشیمان شود و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سرنوشت نوکیا و موتورولا تکرار شود به سطح پایین تری رسیده. هر چه که باشد، تیم پیکسل در HTC صاحب فناوری یکی از محصولات قدرتمند گوگل در حال حاضر هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone