🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42144.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن ویرایشگر عکس Snapseed با یک رابط کاربری جدید به روز رسانی شد

گوگل از ساعاتی پیش انتشار نسخه 2.18 اپلیکیشن Snapseed را در اپ استور و گوگل پلی آٰغاز کرده، که یک به روز رسانی مهم برای این ابزار ویرایشگر عکس محسوب می شود. با دریافت نسخه ...

گوگل از ساعاتی پیش انتشار نسخه 2.18 اپلیکیشن Snapseed را در اپ استور و گوگل پلی آٰغاز کرده، که یک به روز رسانی مهم برای این ابزار ویرایشگر عکس محسوب می شود.

با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دریافت نسخه جدید این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن در iOS و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندروید، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بزرگترین تغییرات صورت گرفته را در رابط کاربری مشاهده خواهید کرد. گوگل در این نسخه با اعمال بعضی تغییرات تلاش کرده که از اسنپ سید اپلیکیشن ساده تر و کاربرپسند تری بسازد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

بر خلاف نسخه قبلی اپ که آشنا شدن و تسلط بر آن اندکی زمان می گرفت، نسخه جدید رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که دسترسی به تمام فیلترهای شخصی سازی شده (موسوم به Looks) در آن راحت تر از همیشه صورت می گیرد. در واقع اولین چیزی که بعد از اجرای اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می بینید، همین بخش Looks است تا بتوانید فیلترهای آن را به سرعت روی عکس هایتان اعمال کنید.

Looks به شما اجازه می دهد که به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سرعت تمام فیلترها و تنظیمات مورد علاقه تان را روی دسته ای از تصاویر اعمال کنید؛ یک قابلیت بسیار خوب که به این ویرایشگر عکس محبوب کاربران iOS و اندروید قدرت بیشتری می بخشد.

ضمنا بد نیست بدانید که تیم سازنده اپ هم در این نسخه 11 فیلتر آماده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جدید را در اختیارتان قرار داده که روی عکس هایتان از آن ها استفاده کنید. و در نهایت ابزار پرسپکتیو بالاخره به نسخه iOS اپلیکیشن اضافه شده تا با استفاده از آن بتوانید خط های صاف و بدون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هیچ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گونه کجی رسم نمایید.

برای دریافت آخرین نسخه اسنپ سید می توانید همین حالا به اپ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر طرفای شهرک فرهنگیان هشترود تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone