🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42172.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات جدید از نسل بعدی هدست Daydream VR گوگل

به تازگی گزارش شده که قرار است گوگل در مراسم رونمایی موبایل پیکسل 2 در دوازدهم مهر سال جاری، نسخه جدید هدست واقعیت مجازی «Daydream» را نیز معرفی نماید. در این گزارش همچنین قیمت احتمالی ...

به تازگی گزارش شده که قرار است گوگل در مراسم رونمایی موبایل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پیکسل 2 در دوازدهم مهر سال جاری، نسخه جدید هدست واقعیت مجازی «Daydream» را نیز معرفی نماید. در این گزارش همچنین قیمت احتمالی و رنگ های این محصول مشخص شده است.

هدست جدید قرار است در سه رنگ مشکی، خاکستری و گلبهی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عرضه شوند

همان طور که در تصاویر مشخص است، رنگ های هدست جدید مشکی، خاکستری و گلبهی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهد بود. همچنین کیفیت ساخت این دستگاه نسبت به نسل قبلی، بهتر به نظر می رسد و گمان می رود جنس آن پلاستیک باشد؛ در حالی که در نسل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قبلی از پارچه استفاده شده بود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
نسخه فعلی هدست واقعیت مجازی Daydream

پیش از این گوگل اعلام کرده بود که 11 اسمارت فون با هدست ساخت این شرکت سازگار هستند؛ ولی تنها نام 8 عدد از این موبایل ها اعلام شده بود: پیکسل های گوگل، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، موتو زد موتورولا، میت 9 پرو (و میت 9 پورشه دیزاین) هوآوی، اکسون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 7 زد تی ای و زن فون AR ایسوس. به نظر می رسد نام سه اسمارت فون تکمیل کننده این لیست در مراسم پیش رو اعلام شود.

قرار است قیمت Daydream جدید 99 دلار باشد. لازم به ذکر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است که نسخه قبلی این گجت در حال حاضر با قیمت 79 دلار به فروش می رسد. از سوی دیگر هنوز مشخصات فنی آن مشخص - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone