🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42157.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و رنگ های قابل سفارش پیکسل های بعدی مشخص شد

همان طور که می دانید تنها دو هفته تا رونمایی از پیکسل های جدید گوگل باقی مانده که بر اساس گزارشات، پیکسل 2 (ساخت HTC) و پیکسل 2 XL (ساخت ال جی) نام دارند و ...

همان طور که می دانید تنها دو هفته تا رونمایی از پیکسل های جدید گوگل باقی مانده که بر اساس گزارشات، پیکسل 2 (ساخت HTC) و پیکسل 2 XL (ساخت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ال جی) نام دارند و هر دو مدل از چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی بهره مند خواهند بود.

اکنون بعضی منابع آگاه در صنعت، از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رنگ های موجود و قیمت محصولات مورد بحث اطلاعاتی را منتشر کرده اند که در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ادامه به آنها می پردازیم:

گوگل پیکسل 2 XL

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

پیکسل 2 XL به عنوان نسخه بزرگتر، به یک نمایشگر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 6 اینچی (احتمالاً تمام صفحه) مجهز شده و از یک دوربین قدرتمند (مانند نسل قبلی) برخوردار خواهد بود. موبایل مذکور همچنین در دو رنگ تمام مشکی و سفید-مشکی عرضه خواهد شد که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مانند نسخه های سال قبل، بدنه ای دورنگ خواهند داشت.

نسخه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 128 گیگابایتی پیکسل 2 XL برچسب قیمت 949 دلاری دارد

اما مهمترین بخش ماجرا، قیمت پیکسل 2 XL است که برای نسخه 64 گیگابایتی 849 دلار، و برای نسخه 128 گیگابایتی 949 دلار خواهد بود. این قیمت باعث می شود محصول جدید گوگل در کنار اسمارتفون هایی مانند آیفون X و گلکسی نوت 8 به عنوان یکی از تلفن های گران قیمت بازار شناخته شود.

گوگل پیکسل 2

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

مدل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کوچکتر با نام پیکسل 2 از یک نمایشگر 5 اینچی (با حاشیه های قابل توجه در بالا و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پایین مانند پیکسل قبلی) بهره مند بوده و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی کم رنگ به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازار عرضه می شود.

همچنین بر اساس اخبار قبلی، موبایل مورد اشاره احتمالاً از بدنه حساس به فشار بهره برده و با قیمت 649 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 749 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی به دست مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است بر خلاف سال گذشته، این بار موبایل های اختصاصی گوگل نخستین محصولات مجهز به اندروید جدید نیستند چرا که سونی پیش از این پرچمدار اکسپریا XZ1 را به همراه اندروید اوریو معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone