🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42137.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایرانسل شبکه 5G را با موفقیت آزمایش کرد

عصر امروز -۲۹ شهریور ۱۳۹۶- ایرانسل در دفتر مرکزی خود نشستی برگزار کرد و پس از ارائه آمارهایی در رابطه با مشترکین و پیشرفت خود، دست به آزمایش نسل پنجم شبکه موبایل یا 5G زد ...

عصر امروز -۲۹ شهریور ۱۳۹۶- ایرانسل در دفتر مرکزی خود نشستی برگزار کرد و پس از ارائه آمارهایی در رابطه با مشترکین و پیشرفت خود، دست به آزمایش نسل پنجم شبکه موبایل یا 5G زد که نتیجه موفقیت‌آمیزی را به ثبت رساند.

ایرانسل در ابتدای مراسم خود خبر داد که در حال حاضر تنها حدود ۱۰ اپراتور در سراسر جهان وجود دارند که توانسته‌اند به این سرعت دست پیدا کنند. هرچند لازم به ذکر است که اپراتور دوم کشورمان توسط همکاری تنگاتنگ با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شرکت سوئدی «اریکسون» و عقد قرارداد با این کمپانی، موفق شده تا فناوری 5G را به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شکل کامل آزمایش کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
دستگاه بزرگی که مشاهده می‌کنید، دریافت کننده سیگنال شبکه 5G است.

 

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
آنتن موبایل یا BTS مخصوصی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که با همکاری شرکت سوئدی اریکسون برای آزمایش کامل شبکه 5G در ایرانسل مورد استفاده قرار گرفت.

 

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

نتیجه آزمایش 5G در ایرانسل را مشاهده می‌کنید. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو مانیتور اول، دو کاربر نمادین را نشان می‌دهند که هر یک می‌توانند بالاتر از ۱۰ گیگابیت بر ثانیه دیتا دریافت کنند. مانیتور سوم، جمع دیتای ارائه شده به دو کاربر است.

البته لازم به ذکر است که در طول آزمایش شبکه 5G، جمع داده‌های ارسالی در لحظه به حدود ۲۴ گیگابیت بر ثانیه نیز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رسید. در نهایت آزمایش دیگری نیز انجام شد که ویدیوی 4K بدون هیچ تاخیری استریم شد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
آزمایش - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیگری که مربوط به تاخیر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عملکرد نسل پنجم شبکه موبایل بود. یکی از کارمندان ایرانسل بازوی رباتیکی را در دست خود حرکت می‌داد و بازوی رباتیک دیگری که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - روی میز بود، با تاخیر بسیار اندک همان حرکت را تقلید می‌کرد.

ایرانسل حدود یک سال پیش و در مهر ماه ۱۳۹۵ توانست با موفقیت سرعت ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه را آزمایش کند. سپس در خرداد ماه امسال با شرکت اریکسون همکاری اش را برای توسعه تکنولوژی 5G آغاز نمود و امروز این شبکه را به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صورت آزمایشی راه اندازی کرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در این میان «علیرضا قلمبر دزفولی»، مدیر عامل ایرانسل خاطر نشان کرد که در آینده نزدیک هر کاربر ایرانسل خواهد توانست به سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone