🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42150.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: مردم فریب دلالان سیم‌کارت‌ها را نخورند

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات کنونی در حاشیه نشست هیئت دولت در گفتگو با رسانه‌ها ضمن صحبت درباره تماس‌های مشکوک کلاهبرداران و بازاریابان فروش سیم‌کارت، تاکید کرد که این تماس‌ها به هیچ‌وجه از سوی اپراتورها ...

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات کنونی در حاشیه نشست - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هیئت دولت در گفتگو با رسانه‌ها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ضمن صحبت درباره تماس‌های مشکوک کلاهبرداران و بازاریابان فروش سیم‌کارت، تاکید کرد که این تماس‌ها به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هیچ‌وجه از سوی اپراتورها نیست.

سیم‌کارت خود را فقط از مراکز معتبر بخرید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از شماره شبیه به خط تماس خودتان تماسی داشته باشید و فرد پشت خط به ادعای نماینده بودن از یک اپراتور - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بودن قصد فروش شماره خط مذکور را به شما داشته باشد و یا افرادی برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فروش شماره‌های رند به شما زنگ بزنند. تمام این افراد به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گفته وزیر ارتباطات بازاریابان و دلالانی هستند که بدون آگاهی اپراتور با شما در ارتباط هستند.

توصیه جهرمی به کسانی که علاقه‌مند داشتن شماره خاص خود در اپراتور دیگری هستند، سر زدن به سایت رسمی این سازمان‌ها و آگاهی از موجود بودن سیم‌کارت مورد نظر است. هوشیاری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مردم در این زمینه می‌تواند موجب فریب نخوردن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آنها توسط این دسته از سودجویان شود.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اپراتورها نقشی در این تماس‌ها ندارند

وزیر ارتباطات از پیگیری این مساله و صحبت با اپراتورها دراین باره خبر داد و گفت: « اگر مواردی از این دست وجود داشت، مردم می‌توانند به 195 اطلاع دهند و ما به اپراتورها این اتفاق را اطلاع رسانی می‌کنیم تا اگر در شبکه توزیع اپراتورها باشند، با آنها برخورد صورت گیرد.»

کلاهبرداری‌های بسیاری در همین زمینه پیش آمده و گاها شماره‌ای که فرد از این بازاریابان خریده با سیم‌کارتی که برای آنها فرستاده شده کاملا مغایرت دارد. این اظهارات در حالی بیان می‌شود که چندی پیش مدیرعامل همراه اول نیز در این باره به کاربران خود هشدار داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone