🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42154.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا فرمت عکس جدید HEIC در iOS 11 با پلتفرم های مختلف سازگار است؟

اپل از دیروز عرضه جهانی iOS 11 را شروع کرده و میلیون ها کاربر آیفون به تدریج به نسخه جدید سیستم عامل موبایلی این شرکت دست پیدا می کنند. طبق معمول، آپدیت جدید نیز با ...

اپل از دیروز عرضه جهانی iOS 11 را شروع کرده و میلیون - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ها کاربر آیفون به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تدریج به نسخه جدید سیستم عامل موبایلی این شرکت دست پیدا می کنند.

طبق معمول، آپدیت جدید نیز با تغییراتی همراه است که برخی از آنها در سطح سیستمی اعمال می شوند و تا مدت ها از نگاه کاربران مخفی می مانند. اوایل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال جاری این شرکت سیستم فایل نوینی را برای دستگاه های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مبتنی بر iOS عرضه کرد و حال، فرمت فایل تصویری جدید آنها وارد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میدان شده که می تواند کاربران را دچار مشکل نماید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

فرمت فایل تصویری پر بازده (HEIC) قالب جدیدیست که از سوی توسعه دهندگان استاندارد معروف فشرده سازی صدا و تصویر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یعنی MPEG معرفی شده. HEIC به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صورت پیش فرض در iOS 11 به کار گرفته می شود تا عکس ها فضای کمتری را اشغال کنند.

iOS 11 عکس ها را با فرمت JPEG به اشتراک می گذارد

از آنجا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که با فرمت جدیدی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روبرو هستیم، مقداری ناسازگاری بین دستگاه ها و پلتفرم های مختلف انتظار می رود که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اپل فعلاً به خوبی آنها را مدیریت کرده. به عنوان مثال در زمان اشتراک گذاری از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طریق اپلیکیشن ها، iOS 11 فایل های HEIC - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را بدون دخالت کاربر به JPEG تبدیل می کند.

کاربرانی که آیفون خود را مستقیماً به لپ تاپ یا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر شخصی متصل می کنند هم احتمالاً مشکلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نخواهند داشت، چون iOS 11 در زمان انتقال تصاویر و ویدیوها به مک یا پی سی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آنها را به فرمت های سازگار تبدیل می کند.

اپلیکیشن هایی که تصاویر را به صورت فایل روی سرورهای کلاود نگهداری می کنند (مانند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوگل فوتوز یا دراپ باکس) به خوبی با فرمت HEIC سازگارند و می توانند عکس ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را در قالب جدید یا فرمت مرسوم JPEG نگهداری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت کمی از دیگر شرکت ها عقب مانده و فرمت جدید HEIC را پشتیبانی نمی کند، به همین دلیل اپلیکیشن وان درایو در پلتفرم های مختلف (موبایل، وب، دسکتاپ) فایل های جدید را به JPEG تبدیل نموده و آنها را نگهداری می کند.

با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توجه به اینکه اپل و شرکت های ثالث تمام موانع احتمالی سر راه این فرمت عکس جدید را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پوشش داده اند، اما باز هم احتمال بروز مشکلاتی وجود دارد. به همین دلیل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اگر از فرمت HEIC راضی نیستید می توانید در قسمت تنظیمات دوربین آن را غیر فعال نمایید.

شاید به این مطالب هم علاقه مند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone