🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42160.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا Mate 10 هوآوی قیمتی در حد آیفون X خواهد داشت؟

کمتر از یک ماه تا زمان معرفی موبایل پرچمدار آتی هوآوی، یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro در 24 مهر ماه باقی مانده. تا به حال مشخصات سخت افزاری و چندین تصویر زنده و ...

کمتر از یک ماه تا زمان معرفی موبایل پرچمدار آتی هوآوی، یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro در 24 مهر ماه باقی مانده. تا به حال مشخصات سخت افزاری و چندین تصویر زنده و رندر از آنها منتشر گشته و به تازگی مشخص شده که برای خرید بالاترین نسخه باید مبلغی فراتر از قیمت آیفون - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - X پرداخت نمایید.

قیمت قوی ترین مدل میت 10 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پرو 1138 دلار خواهد بود

بر اساس اطلاعات منابع چینی، قیمت بالاترین مدل میت 10 پرو، 1138 دلار خواهد بود. این نسخه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. البته سه مدل ارزان تر بهره مند از 6 گیگابایت رم نیز به بازار عرضه می شوند که دارای حافظه های داخلی 256، 128 و 64 گیگابایت هستند و به ترتیب قیمت 1024، 941 و 835 دلار دارند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
آخرین تصویر منتشر شده از هوآوی میت 10

همچنین مشخص شده که بالاترین مدل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - میت 10 با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت 850 دلار عرضه خواهد شد. این اسمارت فون دو نسخه ارزان تر نیز دارد: یک مدل با قیمت 744 دلار که از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و دیگری قیمت 653 دلاری دارد و به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد.

البته لازم است اشاره کنیم که این قیمت ها مربوط - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به بازار چین است و معمولاً موبایل هایی که در بازار جهانی عرضه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می گردند، قیمت بالاتری نسبت به نسخه های عرضه شده در این کشور دارند. به همین دلیل انتظار می رود قیمت نسخه های بین المللی میت 10 و میت 10 پرو کمی بالاتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone