🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24311.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس پرو بی 9، سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی دنیا رونمایی شد

ایسوس از سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی دنیا به نام AsusPro B9 با حدود 860 گرم وزن رونمایی کرد. این لپ تاپ با سخت افزار قدرتمند و وزن سبک مخصوص افراد همیشه در حرکت ...

ایسوس از سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی دنیا به نام AsusPro B9 با حدود 860 گرم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - وزن رونمایی کرد. این لپ تاپ با سخت افزار قدرتمند و وزن سبک مخصوص افراد همیشه در حرکت ساخته شده است.

بدنه لپ تاپ ایسوس پرو بی 9 همانند لپ تاپ ایسوس ذن بوک Pro Duo از آلومینیوم آبی رنگ ساخته شده است. این لپ تاپ 14.99 میلیمتر ضخامت داشته و به راحتی درون کیف جای می گیرد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این لپ تاپ ممکن است در نگاه اول بسیار شکننده به نظر برسد ولی استاندارد نظامی MIL-SPEC-810G را دریافت کرده بنابراین علاوه بر ظاهر ظریف ساختار محکمی هم دارد.

ایسوس پرو بی 9 از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 (مدل دقیق - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن هنوز مشخص نشده) و دو حافظه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اس اس دی PCIe یک ترابایتی در حالت RAID 0 یا RAID 1 برخوردار خواهد بود. علاوه بر اینها از وای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فای 6 پشتیبانی کرده و به درگاه تاندربولت 3 مجهز خواهد شد. برای حفاظت از داده ها هم حسگر اثر انگشت و نرم افزار TPM - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در آن تعبیه شده اند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان

هنوز از قیمت لپ تاپ ایسوس پرو بی 9 و اینکه در چه تاریخی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به بازار عرضه می شود اخباری منتشر نشده. اما واضح است که ایسوس قصد دارد حضوری پر رنگ تر در کلاس لپ تاپ های بیزینسی داشته و با رقبای قدرتمندی همچون دل و لنوو در این کلاس مبارزه کند.

- تعمیرات کولر گازی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone