🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31049.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این چاپگر سه بعدی نقاشی‌ها را با دقت بالایی بازسازی می‌کند [تماشا کنید]

یادگیری اصول پایه نقاشی چندان دشوار نیست اما حرفه‌ای شدن در آن واقعا کار سختی است؛ کار سختی که به نظر با چاپگر سه بعدی محققان دانشگاه MIT آسان‌تر خواهد شد. همه می‌دانیم که چاپگرهای ...

یادگیری اصول پایه نقاشی چندان دشوار نیست اما حرفه‌ای شدن در آن واقعا کار سختی است؛ کار سختی که به نظر با چاپگر سه بعدی محققان دانشگاه MIT آسان‌تر خواهد شد.

همه می‌دانیم که چاپگرهای دو بعدی تنها از چهار رنگ استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث می شود که نتوان از آن‌‌ها برای چاپ باکیفیت نقاشی‌ها استفاده کرد. در پاسخ به این مشکل، محققان دانشگه MIT توانسته‌اند چاپگر سه بعدی مجهز به هوش مصنوعی را طراحی کنند که حتی با وجود شرایط بد نسخه اصلی نقاشی هم می‌تواند کار خودش در بازسازی نقاشی‌ها را بسیار خوب انجام دهد.

این چاپگر سه بعدی که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - RePaint نام دارد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - از ۱۰ مخزن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - رنگی جداگانه جوهر شفاف استفاده کرده و سیستم هوش مصنوعی آن هم بهترین رنگ مورد نیاز را پیش بینی می‌کند. در ضمن این چاپگر می‌تواند تشخیص دهد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - که کدام رنگ‌ها برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - استفاده در نقطه خاصی از نقاشی مورد نیاز هستند.

RePaint در استفاده از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - رنگ‌ها شرایط تابش نور را هم در نظر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - می‌گیرد و حتی برای کپی کردن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - نقاشی‌های سبک ترام که با استفاده از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - نقطه‌های پرتعداد طراحی می‌شوند نیز کاربرد خواهد داشت.

البته Repaint در حال حاضر نمی تواند بافت سطوح و انعکاس را بازسازی کند و همین موضوع باعث می‌شود که برخی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - از نقاشی‌هایی که روی این ویژگی‌ها مانور ویژه‌ای داده‌اند، در نسخه بازسازی شده خود توسط این چاپگر، آنچنان زیبا به نظر نرسند.

خروجی Repaint در حال حاضر در اندازه یک کارت پستال است و استفاده از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - آن در مقایس‌های بزرگ‌تر باعث می‌شود تا کار موزه‌ها برای نمایش و حفاظت از آثار خود آسان‌تر شده و شما هم بتوانید طرحی نزدیک به شاهکار‌های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - ون گوگ را در خانه خود داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر یه سوال داشتم شما طرفای خیابان جانبازان جوانرود اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در خیابان جانبازان شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرگاه شما شهرک ظفر جوانرود کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک ظفر شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone