🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22597.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ماهر درباره معرفی دیتابیس‌های حفاظت نشده به مراجع قضایی هشدار داد

مرکز ماهر خطاب به کلیه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و همچنین صاحبان کسب‌وکارها بیانیه‌ای را در خصوص افشای گسترده اطلاعات کاربران منتشر کرده است. این مرکز با «تاسف بار» خواندن ادامه‌ی درز گسترده اطلاعات، اعلام ...

مرکز ماهر خطاب به کلیه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - همچنین صاحبان کسب‌وکارها بیانیه‌ای را در خصوص افشای گسترده اطلاعات کاربران منتشر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده است. این مرکز با «تاسف بار» خواندن ادامه‌ی درز گسترده اطلاعات، اعلام می‌کند که این موضوع، نقض حریم خصوصی کاربران و شهروندان است و می‌تواند تهدید‌های مختلفی را برای آن‌ها به وجود بیاورد. مرکز ماهر در همین راستا اعلام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌کند که از تاریخ ۱۲ فروردین، فراتر از وظایف خود، پایش بانک‌های اطلاعاتی را آغاز کرده و در صورت یافتن ضعف، به صورت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - خصوصی یا عمومی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - در رابطه با آن‌ها هشدار خواهد داد. پس از ۴۸ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - ساعت در صورت بی‌توجهی به هشدارهای اعلام شده، این موارد به دلیل به خطر انداختن امنیت شهروندان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

اشاره‌ی مستقیم این بیانیه، بیش از هر چیز به اطلاعات لو رفته از کاربران ایرانی «تلگرام» و همچنین کاربران «سیب اپ» است:

«با توجه به گسترش استفاده از فناوری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - اطلاعات در دوران کرونا و همچنین در ادامه درز گسترده و تاسف‌بار اطلاعات کاربران و شهروندان ایرانی و نقض - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - حریم خصوصی آنها که متاسفانه تاکنون بارها اتفاق افتاده است؛ در این ایام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز بانک اطلاعاتی حاوی اطلاعات میلیون‌ها کاربر ایرانی تلگرام و سپس حجم بزرگی از کاربران یکی از بازارهای ایرانی نرم‌افزارهای آیفون افشا شده و در فضای مجازی در حال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - فروش است. این موضوع و امثال آن علاوه بر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نقض حریم خصوصی شهروندان، منجر به بروز تهدیدات مختلفی علیه افراد، سازمان‌ها، کسب و کارها و ... می‌شود.»

مرکز ماهر اعلام می‌کند که منشا مشترک اتفاقات اخیر، وجود بانک‌های اطلاعات کاملا حفاظت نشده‌ یا دارای حفاظت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - خیلی ضعیف در سطح اینترنت است که باعث می‌شود افراد سوءاستفاه‌گر بتوانند به راحتی به این بانک‌ها دسترسی پیدا کرده و باعث بروز مشکلات جدی برای مردم و کسب و کارها شوند:

«این نوع از سهل‌انگاری‌ها به دلیل پیامدهای گسترده‌اش قابل چشم‌پوشی نیست و لازم است تا جدی‌تر از گذشته مورد توجه قرار گیرند. متاسفانه علیرغم هشدارهای متعدد «مرکز ماهر» در زمینه وجود این بانک‌ها در اینترنت که در گذشته به صاحبان آنها و همچنین سایر مبادی قانونی مرتبط اطلاع داده می‌شد، برخی از این بانک‌ها با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - سهل‌انگاری نسبت به این هشدارها باعث مشکلات این ایام شده‌اند.»

این مرکز در ادامه اعلام می‌کند که با توجه به شرایط حساس کنونی و افزایش استفاده از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در دوران شیوع کرونا، «مرکز ماهر» بر اساس مسئولیت اجتماعی خود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - و فراتر از مسوولیت‌هایی که در قانون بر عهده آن گذاشته شده است، دور جدید رصدهای خود را جهت کشف بانک‌های اطلاعاتی باز (حفاظت نشده) از روز 12 فروردین آغاز نموده است؛ که تمام پلتفرم‌های اصلی بانک اطلاعاتی اعم از انواع مبتنی بر SQL یا NoSQL را در بر خواهد گرفت:

«بر این اساس تمام بانک‌های اطلاعاتی که فاقد امنیت لازم باشند و در این رصدها شناسایی شوند؛ به صورت آنی به صورت عمومی یا به صورت اختصاصی به صاحبان آنها (در صورت قابل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - شناسایی بودن) هشدار داده خواهد شد. از آن‌جایی که حفاظت از داده‌های شهروندان یک وظیفه ملی است؛ لذا لازم است تا در صورتی که ظرف مدت 48 ساعت در رصد مجدد همچنان - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - مشکل به قوت خود باقی باشد، به منظور حفظ داده‌های شهروندان و حفاظت از حریم خصوص شهروندان اقدام به معرفی به مراجع قضایی نماییم. (به منظور دریافت هشدارها می‌توانید در سامانه IranNoafarin.ir اطلاعات خود را ثبت نمایید.)»

مرکز ماهر از سوی دیگر یادآوری می‌کند که بر اساس «نظام ملی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیش‌گیری و مقابله با حوادث فضای مجازی» مصوب «شورای عالی فضای مجازی»، پیش‌گیری و مقابله با حوادث سایبری، تقسیم کار ملی شده است و حملات و نقض‌های امنیتی زیرساخت‌های حیاتی کشور مانند حوزه‌های مالی و بانکی، انرژی، حمل و نقل، ثبت احوال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - و ... به «مرکز راهبردی افتا ریاست جمهوری» سپرده شده است. این مرکز در بیانیه‌اش می‌گوید بر اساس همین مصوبه، مقابله با حوادث و حملات در حوزه «شهروندان و کسب و کارهای خصوصی» (شامل داده‌های مربوط به اپلیکیشن‌ها و بانک‌های داده غیردولتی) به «پلیس فتا» سپرده شده و مسئولیت حوادث و حملات سایبری بخش‌های غیرحساس دولتی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز بر عهده وزارت ارتباطات و «مرکز ماهر» قرار دارد:

«اما در این موقعیت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - حساس و بنا به ضرورت این ایام، همکاری و هم‌دلی با سایر نهادهای مسئول را که همواره جزو وظایف خود دانسته‌ایم؛ ما را بر آن داشت تا فراتر از تقسیم کار ملی، توان خود را در «مرکز ماهر» در جهت منافع عمومی کشور به کار گیریم. ان شاءالله بتوانیم در سایه همکاری و همدلی همه نهادهای مسئول در امنیت سایبری کشور، اقدامات ضروری و مناسب را در راستای رسیدن به سطح مطلوب امنیت سایبری در گستره ملی، شناسایی، برنامه‌ریزی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - و اجرا کنیم.»

مرکز ماهر در پایان بیانیه‌اش ابراز امیدواری کرده است که صاحبان بانک‌های اطلاعاتی که داده‌ها و اطلاعات شخصی مردم به صورت امانت در اختیار آنها است - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نسبت به حفظ این امانت و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - حریم خصوصی شهروندان هم بر اساس قانون و هم بر اساس مسئولیت اجتماعی، حساسیت لازم را داشته باشند و در این راه هشدارهای اعلام‌شده را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدی تلقی نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone