تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17108.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ادعای روزنامه تایوانی: آیفون تاشو در حال آزمایش است و ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل تابستان سال ۲۰۲۲ از آیفون تاشو رونمایی می‌کند و آزمایش آن از حالا توسط یکی از مونتاژ کنندگان اصلی آیفون یعنی فاکسکان شروع شده است. به گزارش روزنامه United Daily ...

بر اساس برخی گزارش‌ها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپل تابستان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سال ۲۰۲۲ از آیفون تاشو رونمایی می‌کند و آزمایش آن از حالا توسط یکی از مونتاژ کنندگان اصلی آیفون یعنی فاکسکان شروع شده است.

به گزارش روزنامه United Daily News تایوان، اپل شرکت فاکسکان را مأمور آزمایش نمایشگر آیفون تاشو و همچنین مکانیزم تا شونده آن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده است. آنطور که در گزارش نوشته شده، قطعات لولای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این موبایل توسط چندین شرکت تأمین خواهد شد ولی مونتاژ نهایی آن بر عهده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فاکسکان است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

حدوداً دو ماه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قبل یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی مدعی شد اپل سفارش خرید نمایشگرهای تاشو را به سامسونگ داده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و حالا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با انتشار گزارش جدید، احتمال معرفی آیفون تاشو قوت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گرفته است.

تاکنون گزارش‌های متعددی در مورد عرضه آیفون تاشو منتشر شده‌اند که در هیچ کدام از آن‌ها به تاریخ عرضه دقیق این گوشی اشاره نشده است، اما حالا روزنامه United Daily News با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استناد به اطلاعات بدست آمده از منابعی ناشناس در زنجیره تأمین ادعا می‌کند که اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) از اولین آیفون تاشو - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رونمایی خواهد کرد.

در ادامه گزارش نوشته شده که فاکسکان برای آزمایش لولای آیفون تاشو باید بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه آن را باز و بسته کند. برای مقایسه، آزمایش مکانیزم لولای لپ تاپ‌ها معمولاً با ۲۰ تا ۳۰ هزار مرتبه باز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و بسته شدن همراه است.

در این گزارش اشاره‌ای به ظاهر آیفون تاشو نشده چرا که به گفته روزنامه یاد شده اپل همواره در حال تغییر طراحی این موبایل است. البته یکی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از افشاگران مسائل مربوط به اپل به تازگی مدعی شد که آیفون تاشو مثل سرفیس Duo مایکروسافت از نمایشگر درونی دو تکه برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone