🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36433.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تغییر گشودگی دیافراگم در گلکسی اس 9 چه کاربردی دارد؟

رزولوشن حسگر، تنها عامل تعیین کننده در کیفیت دوربین های موبایل نیست. این موضوع را همه به خوبی می دانیم و شرکت های سازنده هم پس از دوره ی نسبتاً طولانی افزایش رزولوشن، بالاخره به ...

رزولوشن حسگر، تنها عامل تعیین کننده در کیفیت دوربین های موبایل نیست. این موضوع را همه به خوبی می دانیم و شرکت های سازنده هم پس از دوره ی نسبتاً طولانی افزایش رزولوشن، بالاخره به فکر راهکارهای تازه تری برای ارتقاء کیفیت دوربین موبایل افتادند و تلاش کردند تا قابلیت های برجسته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - دوربین های حرفه ای را به حوزه تلفن همراه نیز وارد سازند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

به تدریج سیستم های فوکوس سریع و ترکیبی، لنزهای ثانویه و بزرگنمایی اپتیکال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - وارد میدان شدند و گشودگی دیافراگم نیز بیشتر و بیشتر شد تا عملکرد دوربین های موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - در شب ارتقاء یابد، اما کاهش ضریب اف همیشه خوب نیست و گاهی اوقات مشکلاتی را ایجاد می کند. به همین دلیل سامسونگ امسال برای نخستین بار امکان تغییر مکانیکی ضریب اف و گشودگی دریچه دیافراگم را در گلکسی اس 9 (و مدل پلاس آن) قرار داد. در این مطلب می خواهیم چند نمونه از کاربردهای این قابلیت را بررسی کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

دریچه دیافراگم چه کار می کند؟

گشودگی دیافراگم در جذب نور، عمق میدان و شارپنس تصویر نقش دارد

در دوربین های حرفه ای، گشودگی دیافراگم یا اپرچر (Aperture) سه نقش اساسی را بر عهده دارد: کنترل نور ورودی از میان لنز، تنظیم عمق میدان، و تا حدودی هم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - شارپنس. همین موارد برای دوربین های موبایل هم صادق است اما با محدودیت های بیشتر و تأثیر کمتر. در بین این سه مورد، کنترل نور ورودی در گلکسی اس 9 محسوس تر است و بیشترین کاربرد را در شرایط خاص خواهد داشت. البته تغییر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - عمق میدان در عکاسی از سوژه های نزدیک هم به خوبی قابل مشاهده است.

افزایش شارپنس در روز

شارپنس به معنای توانایی لنز برای تفکیک جزئیات است - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - و نباید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - آن را با رزولوشن سنسور اشتباه گرفت. حتی یک تصویر تار و خارج از فوکوس هم رزولوشن کاملی دارد اما شارپ نیست. نکته مهم دیگر این است که شارپنس لنز ثابت نیست و با اپرچر تغییر می کند.

تجربه نشان داده که برای اکثر لنزهای DSLR، دو یا سه استاپ پایین تر از بیشترین گشودگی اپرچر، شارپ ترین تصویر را حاصل می کند. به عنوان مثال اگر حداکثر گشودگی لنز شما f/1.4 باشد، معمولاً روی f/2.8 یا f/4 واضح ترین تصویر ممکن را به دست خواهید آورد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

گلکسی اس 9 فقط دو حالت گشودگی دیافراگم یعنی f/1.5 و f/2.4 را در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - اختیارتان می گذارد و در هر دو حالت هم عکس های فوق العاده ای را خواهید داشت، ولی انتخاب ضریب اف بالاتر تأثیر مثبتی در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - خروجی ایجاد می کند. البته فقط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - با بررسی پیکسل به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - پیکسل در بزرگنمایی 100 درصد (یا حتی بیشتر) می توانید این تفاوت را احساس کنید، ضمن اینکه افزایش شارپنس در گوشه های تصویر اندکی محسوس تر است. در تصویر فوق می توانید این وضعیت را مشاهده کنید.

افزایش سرعت شاتر در روز

اگر بستن دریچه دیافراگم شارپنس تصویر را افزایش دهد، پس استفاده از ضریب اف 1.5 در روز چه کاربردی دارد؟ یکی از موارد کاربرد دیافراگم باز در روز، زمانیست که می خواهید از سوژه های بسیار سریع عکاسی کنید. برای این کار حتی در نور کافی هم به سرعت شاتر بسیار بالا نیاز دارید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - و بالا رفتن سرعت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - شاتر، زمان جذب نور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - حسگر را کاهش می دهد. برای جبران این کار یا باید میزان حساسیت (ISO) را افزایش دهید که حسگرهای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - موبایل در اینجا با نویز از شما استقبال می کنند، یا باید دیافراگم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - را تا جای ممکن باز کنید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

در تصویر فوق اگرچه تفاوت چندانی بین دو عکس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - دیده نمی شود، ولی با بررسی اطلاعات EXIF می بینیم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - در شرایط یکسان، انتخاب ضریب اف - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - 1.5 سرعت شاتر را تا دو برابر افزایش می دهد. نتیجه افزایش سرعت شاتر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - در نور کمتر، بسیار محسوس تر از عکس های فوق خواهد بود.

کاهش عمق میدان

یکی دیگر از کاربردهای باز کردن دریچه دیافراگم در نور کافی، کاهش عمق میدان تصویر و ایجاد بوکه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - بیشتر است. در گلکسی اس 9 زمانی که ضریب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - اف را از 2.4 به 1.5 کاهش دهید، محدوده فوکوس کامل تصویر تا حدی کاهش می یابد و در مقابل، بک گراند نیز محوتر می شود. در عکس زیر می توانید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - نمونه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - ای از تغییر عمق میدان و بوکه را مشاهده کنید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

کاهش سرعت شاتر در شب

عکاسی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - شبانه طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل شرکت های سازنده دائماً در حال افزایش توانایی جذب نور دوربین موبایل هستند، اما گاهی اوقات نیاز دارید جذب نور دوربین را کاهش داده و شاتر را برای چند ثانیه باز بگذارید تا رد زیبایی از نور را ثبت کنید. این کار با حداکثر گشودگی دیافراگم، نتیجه ای جز تصویر بیش از حد روشن نخواهد داشت. به عنوان مثال عکس زیر با ضریب اف 1.5 توسط گلکسی اس 9 ثبت شده است:

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

حالا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - با زمان نوردهی یکسان ولی تغییر ضریب اف به 2.4 (یعنی کاهش نور دریافتی حسگر) می توانید عکس بهتری را به دست بیاورید که تاریکی زیبای شب را هم به خوبی حفظ می کند:

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

سه عکس زیر هم نمونه های دیگر از نوردهی طولانی با ضریب اف 2.4 توسط گلکسی اس 9 هستند:

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، تغییر گشودگی دیافراگم یکی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - از مهم ترین تکنیک ها در عکاسی حرفه ای به شمار می رود و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - دوربین های DSLR گزینه های متعددی را در اختیارتان قرار می دهند. این ویژگی برای نخستین بار در گلکسی اس 9 به دنیای موبایل آمده و فقط بین دو حالت f/1.5 و f/2.4 تنظیم می شود که اگرچه کاربردیست، ولی هنوز به اندازه کافی محسوس نیست.

در آینده نزدیک و با افزایش حالات تغییر اپرچر یا همان اف-استاپ ها در دوربین های موبایل، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - شاهد تأثیر ملموس تری در تجربه عکاسی با موبایل خواهیم بود.

شاید به مقالات زیر هم علاقه مند باشید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone