🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23068.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و تصویر گلکسی A11 پیش از رونمایی

در دنیای فناوری معمولا بیشتر درباره پرچمدارها صحبت می شود اما آنچه که اغلب خریداران به سراغش می روند گوشی های اقتصادی هستند و سامسونگ مدل جدیدی برای این رده قیمتی تدارک دیده است. بر ...

در دنیای فناوری معمولا بیشتر درباره پرچمدارها صحبت می شود اما آنچه که اغلب خریداران به سراغش می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - روند گوشی های اقتصادی هستند و سامسونگ مدل جدیدی برای این رده قیمتی تدارک دیده است.

بر اساس جدیدترین آمارها محبوبترین میان رده میان کاربران گلکسی A50 است که جزو مدل های ارزان‌قیمت محسوب می شود اما پر فروش ترین گوشی این کمپانی در سال گذشته گلکسی A10 بوده و حالا سامسونگ خود را برای معرفی نسخه بعدی آن با عنوان گلکسی A11 آماده می کند.

سایت های 91Mobiles - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - و AndroidHeadlines - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - به ترتیب تصویر و رندری از این موبایل منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - اند که در هر دوی آنها دوربین اصلی سه گانه و سنسور اثر انگشت فیزیکی به چشم می خورد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

با توجه به بهینه سازی های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - عمده گلکسی A11 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - نسبت به نسل قبل، بعید نیست پورت microUSB هم با Type-C جایگزین شده باشد. از آنجا که این گوشی به خانواده موبایل های ارزان‌قیمت تعلق دارد احتمالا به جک۳.۵ میلیمتری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - صوتی هم مجهز خواهد بود.

اخیرا حجم عظیمی از شایعات و گمانه زنی ها درباره این گوشی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - به راه افتاده است. افشاگر نام آشنای توییتر یعنی Ishan Agarwal مدعی شده که گلکسی A11 با نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع LCD از راه می رسد که ۰.۲ اینچ از مدل A10 بزرگتر است. این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - گوشی همچنین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

گلکسی A11 از نظر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - تصویربرداری هم تقویت شده و از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در مورد مشخصات دو سنسور دیگر دوربین اصلی حرفی به میان نیامده است.

بر اساس گمانه زنی های فعلی گلکسی A11 احتمالا ماه آینده و با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واروژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر اسنوا SB-54203 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی نیشابور خراسان ناسیونال تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone