تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20267.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین سرویس تجاری بالون‌های اینترنتی آلفابت در کنیا ارائه شد

بخش «Loon» شرکت آلفابت که از بالون‌ها برای ارائه اینترنت استفاده می‌کند، امروز اولین سرویس تجاری خود را در کشور کنیا راه‌اندازی کرد. به گزارش Medium، مدیرعامل Loon اعلام کرده سرویس 4G LTE با استفاده ...

بخش «Loon» شرکت آلفابت که از بالون‌ها برای ارائه اینترنت استفاده می‌کند، امروز اولین سرویس تجاری خود را در کشور کنیا راه‌اندازی کرد.

به گزارش Medium، مدیرعامل Loon اعلام کرده - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - سرویس 4G LTE با استفاده از ۳۵ بالون در اختیار مشترکان اپراتور «Telkom Kenya» قرار می‌گیرد و ۵۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق غربی و مرکزی این کشور را پوشش می‌دهد. این شرکت با راه‌اندازی اینترنت تجاری خود، یک قدم بزرگ برداشته. بالون‌های Loon در گذشته برای ارائه اینترنت در مناطقی که با بلایای طبیعی روبه‌رو شده بودند مانند توفند ماریا در پورتوریکو در سال ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفته بودند، با این حال برای اولین بار با این مقیاس به صورت تجاری مستقر شده‌اند.

در چندین ماه پیش این شرکت در حال آزمایش بالون‌های خود در کنیا بوده و حالا ۳۵ هزار فرد را به اینترنت متصل کرده است. Loon در ماه گذشته میلادی به سرعت دانلود ۱۸.۹ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - ۴.۷۴ مگابیت بر ثانیه با تاخیر ۱۹ میلی ثانیه دست پیدا کرده بود. توسط این اینترنت می‌توان از سرویس‌های مختلفی مانند ایمیل، تماس‌های صوتی و تصویری، وبگردی، واتساپ و یوتیوب استفاده کرد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران

بالون‌های - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - Loon در ارتفاع - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - ۲۰ کیلومتری قرار گرفته‌اند و شرایط آب و - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - هوا را نیز تحلیل می‌کنند. هر بالون می‌تواند به صورت مستقیم اینترنت در اختیار کاربران قرار دهد و یا اینکه به عنوان یک لینک در شبکه فعالیت کند. به گفته این شرکت، بالون‌های آن جایگزین ارتباطات ماهواره‌ای یا فناوری‌های مبتنی بر زمین مانند برج‌های مخابراتی و کابل‌های فیبر نوری نمی‌شود، اما لایه سوم ارتباطات - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - محسوب می‌شود که امکان اتصال بیشتر افراد به اینترنت را فراهم می‌کند.

با وجود راه‌اندازی اینترنت در کنیا، برخی اعلام کرده‌اند که اینترنت در مناطقی در دسترس قرار گرفته که هم اکنون دارای زیرساخت است و یا اینکه اینترنت 4G برای افرادی ارائه - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - شده که قادر به خرید گوشی نیستند. Loon امیدوار است در آینده سرویس - تعمیرات یخچال هایر در شهر محمودآباد استان مازندران - خود را در کشورهای بیشتری راه‌اندازی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone