🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42178.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پیام های جالب اپل در تبلیغ جدید آیفون های 8 و 8 پلاس [تماشا کنید]

آخرین تیزر تبلیغاتی آیفون های 8 و 8 پلاس که توسط اپل منتشر شده حاوی نکات جالبی است. در این تیزر همزمان با نمایش مقاومت آیفون در برابر پاشش آب، نوشته ریزی در پایین صفحه ...

آخرین تیزر تبلیغاتی آیفون های 8 و 8 پلاس که توسط اپل منتشر شده حاوی نکات جالبی است. در این تیزر همزمان با نمایش مقاومت آیفون در برابر پاشش آب، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نوشته ریزی در پایین صفحه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به مخاطبان یادآوری می کند که صدمات وارد شده از طریق مایعات تحت پوشش گارانتی قرار ندارند.

در ادامه تصویری از شارژ شدن آیفون از طریق شارژر بی سیم «AirPower» - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایش داده می شود و با اینکه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل ها با تمام شارژهای بی سیم Qi سازگاری دارند اما اپل در همان نوشته اعلام می کند که امکان شارژ بی سیم را از طریق بروزرسانی و همزمان با عرضه AirPower در اواخر سال جاری فعال می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند.

یکی از قابلیت های جدید موبایل های آیفون «Portrait Lighting» یا نورپردازی پرتره است که با حذف پس زمینه و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تغییر نورپردازی جلوه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ای زیبا به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تصویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می بخشد اما نکته ای که در این تبلیغ نشان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داده می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود این است که این قابلت هنوز در نسخه بتا قرار دارد و ممکن است تمام انتظارات کاربران را برآورده نکند.

این شرکت آمریکایی همیشه از ابزارهای تبلیغاتی به خوبی استفاده کرده است اما این بار عرضه همراه با تاخیر آیفون 10 ممکن است از تاثیر این تبلیغات روی خریداران کم کند و آن ها بجای خرید آیفون 8 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یا 8 پلاس منتظر عرضه آیفون 10 بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone