🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  2. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  3. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42185.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سری A نوت بوک های ThinkPad لنوو با پردازنده های AMD باز می گردد

بعد از موفقیت سری G و R نوت بوک های ThinkPad، کمپانی لنوو خط تولید سری A را متوقف کرد و توانش را روی بقیه نوت بوک های محبوبش گذاشت. با این وجود آن ها ...

بعد از موفقیت سری G و R نوت بوک - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های ThinkPad، کمپانی لنوو خط تولید سری A را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - متوقف کرد و توانش را روی بقیه نوت بوک های محبوبش گذاشت. با این وجود آن ها تصمیم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گرفتند تا این سری را دوباره احیا کنند و حالا اطلاعات به دست - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسیده نشان می دهند که بر خلاف گذشته، پردازنده های آن ها را شرکت IBM تامین نمی کند.

این - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بار کمپانی AMD مسئول تامین بعضی از قطعات نوت بوک های ThinkPad بوده و به واسطه همین مسئله، از مدل های سری - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Radeon به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عنوان کارت گرافیک های این سری استفاده می شود. برای سی پی یوها هم شاهد پردازنده های Ryzen هستیم.

فعلا نام دو مدل اولیه از این - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سری مشخص شده که ThinkPad A475 و ThinkPad A275 هستند. ThinkPad A475 بر اساس لپ تاپ های سری T بوده و نمایشگری - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 14 اینچی با 32 گیگابایت رم DDR4 دارد. ThinkPad A275 هم که بر پایه سری X است دارای نمایشگر 12.5 اینچی با 16 گیگابایت رم DDR4 خواهد بود.

ضمن این که هر دو نوت بوک یک پورت C و چندین پورت A خواهند داشت. بد نیست - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بدانید ThinkPad A475 از پانزدهم سپتامبر (24 شهریور) عرضه شده و کاربران برای خرید ThinkPad A275 باید تا ماه اکتبر (مهر - آبان) دست نگه دارند. با توجه به گزارشات، لنوو با این سری مدارس، دولت ها و سازمان ها را هدف قرار داده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone