🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42180.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامانه کارورزی در آستانه جذب 80 هزار نفر جویای کار

معضل بیکاری یکی از بزرگترین مشکلاتی است که جوانان کشور با آن درگیر هستند و دولت دوازدهم در وعده‌های خود قول ایجاد سالانه 950 هزار شغل را به این قشر داده است. یکی از راهکارهای ...

معضل بیکاری یکی از بزرگترین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مشکلاتی است که جوانان کشور با آن درگیر هستند و دولت دوازدهم در وعده‌های خود قول ایجاد سالانه 950 هزار شغل را به این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قشر داده است. یکی از راهکارهای تحقق این وعده، اجرای طرح سامانه کارورزی بود که ثبت نام در آن از تیرماه آغاز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده و کماکان ادامه دارد. حال با واریز اولین قسط این طرح به حساب وزارت تعاون، امید‌های بیشتری به اجرایی شدن آن به وجود آمده است.

به طور کلی مبلغ 500 میلیارد تومان برای اجرای طرح کارورزی در نظر گرفته شده که بنا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به گفته وزیر کار، «علی ربیعی»،  فعلا یک‌پنجم آن معادل 100 میلیارد تومان، برای اجرای گام اول آن در نظر گرفته شده است. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گامی که پیش‌بینی می‌شود منجر به وارد بازار شدن 120 هزار کارورز شود. وزیرکار درباره ایجاد شغل در کشور بیشتر توضیح داد و گفت:

«امروز دیگر یک درصد رشد، صدهزار شغل ایجاد نمی کند؛ در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بهترین حالت اگر رشد ادامه یابد، سالانه ۴۰۰ هزار شغل خواهیم داشت، در حالیکه سالانه ۶۰۰ هزار شغل کسری داریم، ضمن اینکه منابع دولت هم محدود است، بنابراین در دولت سیاست رشد فراگیر اشتغال تدوین شد.»

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

با وجود آمار رسمی 3 میلیون و 300 هزار بیکار در کشور، تاکنون تنها 80 هزارنفر در این سامانه کارورزی ثبت‌نام کردند. بنا به گفته مسئولین همگی این تعداد هم شایستگی حضور در این طرح را ندارند و هنوز کسی از فیلترهای این سامانه رد نشده است.

امید بیشتر به تحقق این طرح با توجه به تامین منابع و تزریق اولین قسط اجرای آن

«هادی ابوی»، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، درباره طرح سامانه کارورزی می‌گوید: «این طرح خوب است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به شرط آنکه از ریل قانونی خارج نشود و اعتباری که تزریق شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به درستی مدیریت شود.»

ایجاد 950 هزار شغل در سال کار بسیار سختی است و کارشناسان اعتقاد دارند که در بهترین حالت اگر رشد ادامه یابد، سالانه ۴۰۰ هزار شغل خواهیم داشت و به‌همین سبب دولت باید وارد سیاست رشد فراگیر اشتغال شود. سیاستی که وزیر کار آن را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این طور تعریف می‌کند: «کل ایده این است که از ظرفیت های مغفول استفاده کرده و تحریک را بر روی رسته های پرکشش، متمرکز کنیم، در این صورت یک میلیون شغل لازم، ایجاد خواهد شد.»

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این سامانه می توانید به وبگاه رسمی آن به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آناهيتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** مایکروفر ویرپول JT 469 SL شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone