🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42186.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نینتندو به خاطر نقض حقوق پتنت به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم شد

روز گذشته، هیئت منصفه دادگاهی در ایالت دالاس، شعبه آمریکای نینتندو را به خاطر نقض حقوق پتنت کمپانی iLife Technologies به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم کرد. این پرونده قضایی، در سال 2013 شکل گرفت ...

روز گذشته، هیئت منصفه دادگاهی در ایالت دالاس، شعبه آمریکای نینتندو را به خاطر نقض حقوق پتنت کمپانی iLife Technologies به پرداخت 10 میلیون دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - محکوم کرد. این پرونده قضایی، در سال 2013 شکل گرفت و iLife، نینتندو را به نقض - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حقوق پتنت خود به هنگام توسعه کنترلر حرکتی کنسول Wii متهم کرد.

تکنولوژی پتنت iLife، به گونه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طراحی شده بود که زمین خوردن افراد مسن را تشخیص داده و به والدین اجازه دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کودکان خود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای پیشگیری از «سندروم مرگ ناگهانی نوزاد» تحت نظر داشته باشند. این کمپانی در سال 2013، طلب 144 میلیون دلار، یا چهار دلار به ازای 36 میلیون سیستم Wii فروخته شده، کرد و خواست که نینتندو از استفاده از این تکنولوژی منع شود.

نینتندو سپس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گفت که هیچ پتنتی را نقض نکرده و اطلاعات داخل پتنت iLife، به درستی نوشته نشده اند. گفتنی است iLife در زمان تشکیل پرونده علیه نینتندو، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از شرکت های دیگری مانند فیت بیت و Under Armor نیز به دلیل مشابهی شکایت کرد؛ با این همه، پرونده های فیت بیت و Under - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Armor مختومه اعلام شد و احتمالاً iLife خارج از دادگاه با این دو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به توافق رسیده است. ضمناً گفته می شود که نینتندو به دنبال برگزاری دادگاه تجدید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژالانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی منطقه بلوار هفت تیر سردشت هم تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو 1006 داره
پاسخ: بله در بلوار هفت تیر شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone