🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42181.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار عکس های جدید از نسخه جدید اسپیکر هوم گوگل

به تازگی گزارش شده که گوگل روی نسخه کوچکتر و البته ارزان تر اسپیکر هوشمند خانگی خود به نام «Home Mini» کار می کند و حالا عکس های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد ...

به تازگی گزارش شده که گوگل روی نسخه کوچکتر و البته ارزان تر اسپیکر هوشمند خانگی خود به نام «Home Mini» - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کار می کند و حالا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عکس های جدیدی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منتشر شده که نشان می دهد این اسپیکر بسیار شبیه به اکو دات آمازون و در حقیقت نسخه ارزان تر و کوچکتر «گوگل هوم» است.

این بلندگوی جدید هم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دقیقاً مشابه گوگل هوم فعلی، از دستیار هوشمند این شرکت بهره می برد و می توان از آن برای کنترل گجت های هوشمند و پاسخ به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سوالات مطرح شده استفاده کرد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - همچنین هوم مینی مشابه برادر بزرگتر خود به چندین چراغ مجهز شده تا نشان دهد دستگاه آماده پاسخگویی به پیام های صوتی کاربر است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان

هوم مینی با قیمت 49 دلار به بازار عرضه خواهد شد

بر اساس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گزارشات، هوم مینی قرار است در مراسم رونمایی موبایل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیکسل 2 در دوازدهم مهر سال جاری معرفی شود و سپس با قیمت 49 دلار، در رنگ های مشکی، خاکستری و گلبهی به بازار عرضه گردد؛ لازم به ذکر است که گوگل هوم در حال حاضر با قیمت 129 دلار در بازار به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone